پلیس امنیت نیروی انتظامی مازندران اعضای یک باند سرقت و زورگیر را با تعقیب و گریز شبانه در منطقه نمک آبرود شهرستان چالوس به دام انداخت .
کد خبر: ۵۱۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 19 October 2017
به گزارش تابناک : اعضای این باند که متشکل از سه مرد و یک زن هستند ، چهارشنبه شب دستگیر شدند. این افراد بر اساس اعلام پلیس در شهرهای غرب مازندران اقدام به زورگیری و سرقت می کردند.
فرمانده انتظامی مازندران روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری در سطح شهرستان های غرب استان از کسبه، شهروندان و سرقت داخل خودرو از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری سوناتا سفید رنگ ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
سردار سید محمود میرفیضی افزود : با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به سرقت و خودروی مورد نظر، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان نوشهر و هماهنگی قضائی ، شب گذشته متهمان به سرقت و زورگیری را حین تردد با خودرو شناسایی و برای متوقف کردن آنان دستور ایست صادر کردند.
وی خاطرنشان کرد : راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرد و ماموران با عکس العمل سریع و شلیک گلوله و اصابت آن به چرخ ، خودرو به علت سرعت زیاد از مسیر منحرف و واژگون شد. 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه یکی از این سارقان در این حادثه مجروح شد، گفت : مجروح این حادثه برای درمان به مرکز درمانی چالوس منتقل شد و بقیه سارقان نیز دستگیر شدند.
وی با اشاره به سابقه دار بودن این افراد گفت: از این باند طلاجات و دیگر اشیای مسروقه، مدارک شناسایی جعلی، تعدادی پلاک خودرو، کیف زنانه، چندین دستگاه تلفن همراه و دستگاه کارت خوان به دست آمد.
سردار میرفیضی از ادامه تحقیقات پلیس در این خصوص خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد. 
فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه وقایع و موارد مشکوک مراتب را فوری به پلیس 110 اطلاع رسانی کنند. 
وی همچنین در خصوص مراقبت از اموال شخصی و عدم حمل وجه نقد و جواهرات به مقدار زیاد در زمان تردد در معابر عمومی هشدار داد و به خانواده توصیه کرد حتی الامکان از کارت های اعتباری در جا به جایی وجه نقد و خرید استفاده کنند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار