نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید به دنبال راه هایی بود که مردم در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گیرند تا بتوانند مشارکت مستمر داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 18 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امروز (26مهر) در) در نشست مشترک اعضای هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان با دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، گفت: باید به دنبال راههایی بود که مردم در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گیرند و اینگونه مردم و خیرین نیز رغبت بیشتری برای مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از ظرفیت علما تاکنون آنگونه که باید، استفاده نشده است، تصریح کرد: تریبون های مساجد و دانشگاه ها در اختیار علما و روحانیت است و لذا جامعه بزرگی برای تبلیغ در اختیار دارند.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس آیات و روایات، انسان اشرف موجودات است و کوچکترین اعمال انسان ها محاسبه و مد نظر الهی است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: از یک زاویه انسان باید مراقب کارهای خود باشد چراکه فردی، یک انسان را بکشد مثل آنکه همه انسان ها را کشته و اگر فردی یک انسان را نجات دهد انگار که همه انسان ها را نجات داده است و فعالیت در عرصه سلامت نیز مصداق نجات همه انسان هاست.

قریشی با اشاره به آیات الهی تصریح کرد: اگر بتوانیم انسانی را از درد بیماری رها کنیم و یا از مرگ نجات دهیم، ثواب این مسئله را با هیچ چیزی نمی توان مقایسه کرد.

وی در این همایش گفت: با توجه به اینکه سرانه درآمد مردم آذربایجان غربی نصف میانگین کشوری است باید توجه ویژه ای به استان مد نظر قرار گیرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار