کد خبر: ۵۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 17 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سازمان هواشناسیآخرین وضعیت هوای کشور را برای روزهای آینده اعلام کرد که بر اساس این گزارش ، موج ضعیفی هوای استان کهگیلویه و بویراحمد را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث بارش های خفیفی در استان می شود .
احد وظیفه در خصوص وضعیت هوای کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته عمدتا در سواحل شمالی و برخی نقاط شمال غرب کشور سبب بارش باران، رعد وبرق ، وزش باد و در این نواحی و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی سبب کاهش دما شده بود، امروز(۲۵مهر) در شرق مازندران، گلستان ، خراسان شمالی و ارتفاعات خراسان رضوی فعال است که به تدریج از میزان فعالیت بارشی این سامانه کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش دما در صبح چهارشنبه (۲۶مهر) در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز شرقی و مرکزی محسوس است همچنین با عبور موج ضعیف‌ تراز میانی جو از اوایل امشب و فردا بارش‌های پراکنده در برخی نقاط خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان و ارتفاعات شمالی فارس پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی به ایسنات گفت : امرو وزش باد شدید در استان‌های تهران، قم، سمنان،شمال یزد، برخی نقاط استان‌های اصفهان، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه است همچنین دریای خزر نیز امروز و فردا مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان گفت: برای تهران در روز چهارشنبه (۲۶مهر) آسمانی‌ صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۹و ۹ درجه سانتیگراد و در روز پنج شنبه(۲۷مهر) نیز آسمانی صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۰ و۱۰ درجه سانتیگراد پیش بینی‌ می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار