تابناک گزارش می دهد؛
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، علی پوزش فرماندار کهگیلویه، حسن امیریان بخشدار دیشموک و جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور بر سر مزار تنها شهید روستای سرگچ، به مقام شامخ شهید ادای احترام کردند. 
کد خبر: ۵۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ 16 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روستای سرگچ تقریبا در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر دیشموک است.
شهید فرج الله پرچی در تاریخ ۱۳۴۰از خانواده فقیر ومذهبی در روستا سرگچ شهر دیشموک  دیده به جهان گشود و به دلیل وضعیت مالی خانواده و فقر شدید در آن سالها در این منطقه،ایشان نتوانستند همانند دیگر بچه ها به تحصیل بپردازند.
شهید با این که سواد نداشت اما روحیه ای بسیار شاد داشت، نسبت به مسائل اشنایی زیادی داشت و از هوش و ذکاوت بسیار خوبی بهره می جست. وی بعد از ازدواج به خدمت مقدس سربازی رفت و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۱/۱۲/۷ در منطقه عملیاتی عین خوش در حین انجام خدمت مقدس سربازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بر اساس این گزارش،خانواده این شهید والامقام گفتند از زمان شهادت این شهید عزیز و بعد از گذشت حدود سی و پنج سال این اولین باری است که نماینده کهگیلویه به همراه فرماندار و دیگر مسئولان از این منطقه بازدید کرده و به مقام شامخ آن شهید والا مقام ادای احترام کردند.
ذکر این گفته بسیار تلخ و ناراحت کننده است و همت بسیار بلند مسئولان استانی و حتی کشوریدر برطرف نمودن هر چه بیشتر چهره فقر و محرومیت از این منطقه کاملا محروم را می طلبد و نیازمند جزم کردن عزمی راسخ است.
محرومیت زدایی و برخورداری از حداقل امکانات اولیه از توصیه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست و امیدواریم که این اولین و آخرین سفر و بازدید مسئولان خصوصأ نماینده پر تلاش کهگیلویه بزرگ از این منطقه نباشد. هرچند که در این مدت ۱۶ ماه اخیر عدل هاشمی پور نشان داده است که مبارزه با فقر و محرومیت را سرلوحه کار خود قرار داده است اما تعامل و همراهی مسئولان با ایشان را می طلبد.
ما نیز به نوبه خود به تمام مسئولان و خدمتگزاران صدیق اسلام خدا قوت و خسته نباشید میگوییم.
علی یارتان باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار