بعد از پیشنهاد رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، رحیمی عضو مجمع نمایندگان از برگزاری جلسه شورای ۵۱ نفره نمایندگان تهران در مجلس و شوراها در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 15 October 2017
به گزارش تابناک : محمد سالاری در سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در تذکری گفت: باخبر شدم برخی از نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران جلسه‌ خوبی را با رییس فراکسیون امید تهران، استاندار و شهردار تهران داشته‌اند و در آن موضوعات مهمی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این جلسه موضوعاتی همچون لایحه درآمدهای پایدار، لایحه مدیریت یکپارچه شهری و کمک‌هایی که توسط دولت می‌توان به مدیریت شهری کرد از موضوعات محوری جلسه بوده که مورد بحث و بررسی دوستان قرار گرفته است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تاکید کرد: درخواست می‌کنم فراکسیون 51 نفره اعضای شورای اسلامی شهر تهران و نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شود تا سایر دوستان در کمیسیون‌های تخصصی نیز بتوانند نظرات خود را مطرح کنند.

سه‌شنبه، دومین جلسه شورای ۵۱ نفره برگزار می‌شود

یک عضو مجمع نمایندگان از برگزاری جلسه شورای ۵۱ نفره نمایندگان تهران در مجلس و شوراها در هفته جاری خبر داد.

علیرضا رحیمی اظهار داشت: دومین جلسه شورای ۵۱ نفره متشکل از ۳۰ نماینده تهران در مجلس و ۲۱ نماینده تهران در شوراها سه‌شنبه هفته جاری برگزار می شود.

به گفته وی تعیین چالش‌ها و مسائل مهم تهران و برنامه ریزی برای رفع موانع و ناهماهنگی های جاری جهت افزایش آرامش و آسایش شهروندان از جمله محورهای مورد بررسی در این جلسه است.

نماینده تهران تاکید کرد که برگزاری مستمر جلسات شورای ۵۱ نفره تهران و تعریف ساختار کارآمدی برای آن می تواند در جهت تحقق برنامه‌های پنج ساله شهر تهران و استیفای سهم پایتخت از برنامه پنج ساله ششم توسعه و بودجه سالانه کشور نقش بی‌نظیری داشته باشد.

رحیمی در پایان یادآور شد: اولین نشست شورای ۵۱ نفره به تشکیل کمیته شش نفره متشکل از سه نماینده مجلس و سه عضو شوراها منجر شد که آخرین جلسه این کمیته هفته گذشته با حضور شهردار تهران و استاندار جدید تهران برگزار شد.


















منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار