کد خبر: ۵۰۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 15 October 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع برگزاری مراسمات عزاداری و بررسی آسیب‌های اجتماعی "قلیان" در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.

سید ایرج کاظمی جو در این نشست ابتدا اظهارات سخیف ریاست جمهوری آمریکا را یادآور شد و اظهار کرد: این معادلات سیاسی باعث شد ملت ایران همگام و یکصدا با غیرت مثال زدنی خود در دفاع از کیان ایران اسلامی جواب محکمی به یاوه گویی‌های آمریکا بدهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه پرداختن به آسیب‌های اجتماعی را صرفا جهت برطرف کردن معضلات عمومی عنوان و تصریح کرد: در تمام جلسات شورای سلامت به موضوع قلیان پرداخته می‌شود اما متاسفانه همچنان شاهد استفاده این معضل اجتماعی در اماکن عمومی شهرستان هستیم.

وی با توجه به استعمال این آسیب اجتماعی به صورت خانوادگی در پارک‌های شهرستان گفت: متاسفانه استفاده از قلیان در اماکن عمومی علاوه بر آسیب زدن به دیگر افراد، باعث روی آوردن جوانان به این هنجار اجتماعی خواهد شد.

کاظمی‌جو در ادامه با با بیان اینکه مراسمات عزاداری در هر منطقه جزو آیین و رسومات آن منطقه به حساب می آید، عنوان کرد: متاسفانه هر چه رو به جلو می‌رویم این آیین‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: آداب سنتی عزادری شهرستان کهگیلویه دارد به فراموشی سپرده می‌شوند که چاره‌اندیشی متولیان امر در این راستا یک امر ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار