تابناک گزارش می دهد؛
ظهر امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه نشست خبری رییس دانشگاه پیام نور با حضور جمعی از خبرنگاران در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 15 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،نشست خبری رییس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت ظهر امروز با حضور خبرنگاران در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد.
رییس دانشگاه پیام نور دهدشت در ابتدای سخنان خود در مورد سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی ایران است و به دلیل موفقیت ها و پیروزی هایش در نابود کردن مواضع دشمنان و تکفیری ها اینک خار چشم آنان شده است.
سید حسین گنجی پور با بیان شعار دانشگاه پیام نور" آموزش برای همه کس،همه جا و همه وقت" گفت: دانشگاه پیام نور هم به لحاظ جامعه آماری و هم به لحاظ پژوهشی جزء ده دانشگاه برتر کشور میباشد.
وی گفت : هزینه های مالی دانشگاه پیام نور در مقایسه با دیگر دانشگاه های کشور بسیار کمتر است و به دلیل شیوه های آموزشی بسیار متنوع یک جذابیت خاصی در مقایسه با دیگر دانشگاه های کشور دارد.
گنجی پور افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۹ واحد دانشگاهی است که هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
رییس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت : این واحد دانشگاهی در سال ۱۳۸۱ و با رشته ادبیات فارسی شروع به کار کرده است و از آن سال تا کنون با رشد چشمگیری در زمینه آموزش عالی پیشرفت کرده است.
هم اینک این واحد دانشگاهی هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
گنجی پور در ادامه گفت: ورودی جدید امسال حدود ۳۰۰ نفر بوده است که تاکنون ۲۰۰ نفر از آنها ثبت نام کرده اند و تعداد ۱۵۰ نفر دیگر پیش بینی میشود که دانشجو پذیرش کنیم و در این مورد در مقایسه با سال گذشته افزایش حداقل ۳۰درصدی داریم.
سید حسین گنجی پور در مورد برنامه های برون دانشگاهی خود گفت: برای آنکه تأثیر حضور دانشگاه پیام نور در سطح شهر ملموس باشد تصمیم دارم با انجام یکسری اقدامات فرهنگی از قبیل تعامل با شورای شهر و اصحاب رسانه و حضور مستمر و پررنگ در برنامه های فرهنگی این حضور را پر رنگ تر کنم و جا دارد در این فرصت بدست آمده از مهندس هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و جناب دکتر پوزش فرماندار کهگیلویه به دلیل تعاملات خوبشان تقدیر و تشکر میکنم.
وی گفت: در مورد اجرای برنامه های درون دانشگاهی نیز در اولین اقدام خود در حال انجام عقد قرارداد برای تکمیل ساختمان آموزشی دانشگاه میباشیم،همچنین با توجه به مساحت فضای دانشگاه در آینده ای نه چندان دور در نظر داریم یک مسجد و یک سالن آمفی تئاتر نیز در این دانشگاه احداث کنیم.
در پایان این گزارش گفتنی است که سید حسین گنجی پور در سال ۱۳۸۶ بعنوان کارمند در دانشگاه پیام نور واحد گچساران شروع به کار کرد، وی بعد از مدتی به عنوان رییس دانشگاه پیام نور شهرستان بهمئی و بعد از آن به عنوان عضو هییت علمی دانشگاه پیام نور دهدشت در رشته فیزیک ادامه داد و هم اکنون نیز مدتی است که به عنوان رییس دانشگاه پیام نور انتخاب شد.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد برای این مدیر جوان و دانشگاه پیام نور دهدشت آرزوی موفقیت دارد.

گزارش و عکس: سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار