مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرا که چند روزی است در قزوین آغاز شده، سومین مرحله اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی سپک‌تاکرا محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرا که چند روزی است در قزوین آغاز شده، سومین مرحله اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی سپک‌تاکرا محسوب می‌شود.

20 ملی‌پوش سپک‌تاکرای کشور، اردوی آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی در حالی پیگیری می‌کنند که به دنبال این هستند تا شانس خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان بیش از گذشته محک بزنند.

در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به رقابت‌های قهرمانی سپک‌تاکرای قهرمانی جهان زمان باقی مانده است، ملی‌پوشان کشور با جدیت در تمرینات حضور دارند، تمریناتی که تا بیست و پنجم مهر ماه در قزوین تداوم دارد و در نهایت هشت ورزشکار از جمع ملی‌پوشان جدا می‌شوند تا تیم ملی با سایر نفرات بخت خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان محک بزند.

تیم ملی سپک‌تاکرای کشور حالا نام خود را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی رقابت‌های قهرمانی جهان بر سر زبان‌ها انداخته است، به ویژه سال گذشته که تیم سپک‌تاکرای کشور موفق شد نشان‌های نقره و برنز بخش‌های مختلف رقابت‌های قهرمانی جهان را از آن خود کند.

رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به میزبانی قزوین از اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرا اظهار داشت: با درخواست این هیأت و موافقت فدراسیون، میزبانی اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرا به قزوین سپرده شد.

مرتضی ململی افزود: خوشبختانه ورزشکاران استان هم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضوری مثمرثمر دارند، به طوری که رامین رامندی، حمیدرضا گروه‌ای و علیرضا احمدی سه ورزشکار استان هم در این اردو تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران استان بتوانند با نشان دادن توانایی‌های خود نظر کادر فنی را جلب کنند تا در ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی سپک‌تاکرای جهان قرار گیرند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان قزوین عنوان کرد: محمد حداد مربی قزوینی هم هدایت ملی‌پوشان سپک‌تاکرای استان را بر عهده دارد.

ململی مطرح کرد: سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرای کشور که از 18 مهر ماه در قزوین آغاز شده است، بیست و پنجم مهر ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

گفتنی است، ملی‌پوشان سپک‌تاکرای کشور خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که آذر ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار