کد خبر: ۵۰۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 15 October 2017
مسئول آموزش دانشگاه پیام نوردهدشت از آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های کارشناسی پیام نور دهدشت از روز یک شنبه ۲۳ مهرخبر داد.

به گزارش کبناخبر از دهدشت ، مسئول آموزش دانشگاه پیام نور دهدشت در گفتگو با کبنا خبر اظهار کرد:ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاه پیام نور دهدشت از ۲۳ مهرماه اغاز میشود.

احسان هاشمی بیان داشت:با توجه به محدودیت ظرفیت رشته ها کسانی که تمایل به ثبت نام دارند سعی کنند در اولین فرصت با مراجعه به آموزش دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

هاشمی افزود: ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نیز از ۲۳ مهر اغاز میشود و کسانیکه تمایل ادامه تحصیل دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مسئول آموزش دانشگاه پیام نور دهدشت با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت فرصت مناسبی برای کسانی که امکان تحصیل متمرکز نداشته، فراهم نموده است، گفت: این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دولتی کشور بوده که با دارا بودن امکانات آموزشی قوی ،اساتید مجرب و هزینه پایین تحصیلات نسبت به سایر دانشگاهها و همچنین وام های شهریه برای کسانی که در زمینه پرداخت شهریه مشکل دارند گامی نوین در جهت ایجاد عدالت آموزشی فراهم نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار