بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ککهگیلویه و بویراحمد در خصوص سخنان ترامپ و پاسخ روحانی
امروز هدف اصلی منافع ملی است و به نظر می سد سیاسیونی که به دنبال تامین منافع حزبی خود از شرایط باشند ، به شدت مورد تنفر جامعه قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۰۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 14 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با صدور بیانیه ای مواضع این تشکل را نسبت به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا و پاسخ قاطع رئیس جمهور به آن را تبیین کرد.
متن بیانیه:
اگر تحریم‌مان کنند، ما ملت رمضانیم و اگر تهدیدمان کنند، ملت عاشوراییم. ( امام خمینی (ره ))
بسم الله الرحمن الرحیم

سخنان سخیف ترامپ موجب وحدت بیش از پیش ایرانیان شد

شب گذشته ، رئیس جمهور آمریکا در ادبیاتی که بیشتر به سبک و سیاق کابوهای فیلم های هالیوودی می ماند ، به ملت ، دولت و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی توهین کرد تا نشان بر این نکته رهبر فرزانه انقلاب باشد که " آمریکا قابل اعتماد نیست".

سخنان سراسر فحاشی همراه با نادیده گرفتن و یا معامله با ارتجاع منطقه ، بر سر برخی واقعیات تاریخی ، موجب واکنش های گسترده ی ملی منطقه ای و جهانی شد به گونه ای که برخی سیاستمداران آمریکایی هم به این مواضع ترامپ اعتراض کرده و آن را موجب انزوای بیشتر آمریکا قلمداد کردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن محکوم نمودن سخنان بی ادبانه و مواضع قلدر مابانه و خارج از عرف دیپلماتیک رئیس جمهور آمریکا ، ذکر چند نکته در این مورد را ضروری می داند.

در خصوص برجام نه می توان این معاهده را ایده آل دانست و نه می توان آن را به طور کلی رد کرد و به نظر می رسد در شرایط کنونی تضعیف دولت و سیاسی کاری و طیف بندی به صلاح منافع ملی کشور نیست و دشمنان و حتی دوستان ایران باید موضع واحد ایرانیان را شاهد باشند.

امروز هدف اصلی منافع ملی است و به نظر می سد سیاسیونی که به دنبال تامین منافع حزبی خود از شرایط باشند ، به شدت مورد تنفر جامعه قرار خواهند گرفت.

سخنان رئیس جمهور آمریکا آنقدر بی ادبانه ، سخیف و غیر قابل دفاع بود که به جز چند کشور دست نشانده ی عربستان ، امارات و بحرین و گروهک معلوم الحال منافقین و رژیم کودک کش اسرائیل ، تقریبا هیچ حامی دیگری پیدا نکرد و حتی باعث ایجاد شکاف بیشتر و دودستگی در میان سیاسیون و نخبگان آمریکایی شده است.

تروریست خواندن سپاه از دیگر حرف های مضحک ترامپ بود چرا که سپاه در همین چند سال اخیر با گروه تروریستی داعش مبارزه کرد که رئیس جمهور فعلی آمریکا در مناظرات انتخاباتی خود گفته بود این گروه تروریستی را دولتمردان ما بوجود آورده اند.

در مورد حمایت کشورهای حاشیه ی خلیج همیشه فارس باید خاطر نشان کرد که چنین کشورهایی که از حامیان اصلی داعش در منطقه و نوکر بی اختیار آمریکا هستند به جز شیرین زبانی و تملق برای اربابشان انتظار دیگری نمی رود. در مورد گروهک منافقین نیز که گروهکی معلوم الحال است هم نیاز به توضیح بیشتر نیست که اینان بدترین انسان ها(اگر بتوان به چنین موجوداتی انسان گفت) هستند.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن تشکر و حمایت قاطع از سخنان و مواضع صریح رئیس جمهور ، اعلام می کند ، این اقدامات آمریکا و ریاست جمهوری آن فقط به منزوی شدن آنها در مجامع بین المللی و در افکار عمومی منجر خواهد شد، و چهره ی استکباری و استعماری آنان را بر همگان آشکار خواهد کرد. لذا بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از همه ی ایرانیان خصوصا جریان های سیاسی می خواهد ، بصیرت مورد نظر مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشند و درشرایط حساس کنونی بدون از هر گونه جهت گیری های سیاسی در خصوص اتفاقات اخیر ، به دولت جمهوری اسلامی کمک نمایند تا با بهره گیری از ظرفیت های داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی بر مشکلات فائق آمده و به امید خدا آینده ای روشن را در پیش چشم ایرانیان شاهد باشیم.
محمد مرادی تل گرد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یاسوج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار