ادامه پیگیری های توسعه لنده به تهران رسید
فرماندار لنده در نشست با رئیس بنیاد مستضعفان : از زمانی که موضوع پایلوت اقتصادی شهرستان لنده مطرح است، هم مردم و هم مسئولین مربوطه استان و شهرستان با آمادگی کامل برای هرگونه همکاری و سرمایه گذاری این بنیاد لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 14 October 2017
گام بلند استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری طرح پایلوت اقتصادی شهرستان لنده 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور، طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده را که با مشارکت این بنیاد در حال انجام است،پیگیری کرد.

علی محمد احمدی در این دیدار که با حضور مدیران بنیاد علوی برگزار شد،گفت: این طرح به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح است و با تکیه بر توانمندی محلی مردم منطقه و بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجرا می شود و  سبب محرومیت زدائی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و معیشتی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تشکر از سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی به منظور قرار گرفتن شهرستان لنده به عنوان پایلوت محرومیت زدائی و طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در این استان، افزود: همه توان خود را به کار می بندیم تا این طرح با موفقیت به سرانجام برسد.

استاندار ابراز داشت: در شهرستان لنده علاوه بر اختصاص بودجه استانی، دستگاه های اجرائی استان با تمام توان بنیاد را برای پیشبرد تحقق این امر یاری می کنند.  

رئیس بنیاد مستضعفان کشوردراین نشست گفت: طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده به بنیاد علوی که زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است واگذار شده و با مدیریت این بنیاد به اجراء در خواهد آمد.

سعیدی کیا افزود: انتخاب شهرستان لنده به عنوان پایلوت گامی مهم برای توسعه این شهرستان در جهت محرومیت زدائی و رفع مشکلات معیشتی خواهد بود.

وی اظهار داشت: از آنجائی که دکتر احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با جدیت و بطور مداوم پیگیر اجرای این طرح است، ما هم به زودی با حضور مسئولین ارشد و کارشناسان این بنیاد با سفر به کهگیلویه وبویراحمد، برای بررسی فرآیند اجرای طرح جلسه ای برگزار خواهیم کرد.

کریمی نژادفرماندار شهرستان لنده در این نشست گفت: از زمانی که موضوع پایلوت اقتصادی شهرستان لنده مطرح است، هم مردم و هم مسئولین مربوطه استان و شهرستان با آمادگی کامل برای هرگونه همکاری و سرمایه گذاری این بنیاد لحظه شماری می‌کنند.


کریمی نژاد افزود: برای شروع به کار این بنیاد زمین و ساختمان آماده برای واگذاری و استقرار این شرکت فراهم شده است.

وی تصریح کرد: مزیت‌ها و فرصت‌ها هم در این شهرستان احصاء شده است که در اختیار بنیاد علوی و مشاورین این بنیاد قرار خواهد گرفت.

کریمی نژاد، کشاورزی، صنایع دستی، معادن و حوزه فرهنگی را بخش‌های مد نظر فعالیت حوزه بنیاد علوی در شهرستان لنده برشمرد.


گزارش /مجید مرادی 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار