نمایند ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: موضوع زیارت اربعین که همگان از جای‌جای دنیا گردهم جمع می‌شوند یکی از مهم‌ترین وظایف ما مسلمانان است بنابراین هر فردی که توانایی انجام این مهم را دارد به هیچ وجه فروگذاری نکند.
کد خبر: ۵۰۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ 13 October 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات الهی اظهار داشت: در هفته کودک قرار گرفته‌ایم و وجود خانواده یکی از نعمات بزرگ الهی است که بر ما ارزانی داشته است و این موضوع نسل به نسل ادامه می‌یابد.

وی افزود: حق و حقوق فرزندان در دین مبین اسلام بسیار بر عهده والدین است و از جمله این موارد هدایت فرزندان در راه راست است که این وظیفه نه تنها بر عهده والدین است بلکه تمامی مسئولان و سردمداران نظام و انقلاب اسلامی باید در این موضوع ایفای نقش کنند.

قریشی بیان کرد: برخی از نمایندگان مجلس نامه‌ای مبتنی بر پایان حصر سران فتنه برای ریاست‌ جمهوری ارسال کرده‌اند که برخی از نمایندگان آذربایجان غربی نیز در این میان جزو امضا کنندگان هستند و بر تمامی نمایندگان وظیفه است که تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات از جمله اشتغال‌زایی به‌کار گیرند و چنین درخواستی برای افرادی که مملکت را به مدت هشت ماه زیر سوال بردند کار شایسته‌ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در حصر هستند را به هیچ وجه نمی‌توان بخشید و اقدام برای شکست حصر چنین افرادی بی‌ادبی نسبت به ملت ایران، خانواده شهدا و خون آنان است بنابراین افرادی که چنین نامه‌ای را امضا کرده‌اند باید از ملت ایران عذرخواهی کنند

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: دشمن زمانی که از نقطه‌ای هراس داشته باشد و یا ضربه‌ای خورد باشد نسبت به آن موضوع حمله می‌کنند و امروز سپاه پاسداران توانسته است پوزه دولت‌های غربی را به خاک بمالند از این رو دشمنان نوک پیکان خود را به سمت این نهاد گرفته‌اند و حمایت مسئولان و ریاست‌ جمهوری از این مهم عمل به وظیفه مدیریتی خود است.

وی تأکید کرد: موضوع زیارت اربعین که همگان از جای‌جای دنیا گردهم جمع می‌شوند یکی از مهم‌ترین وظایف ما مسلمانان است بنابراین هر فردی که توانایی انجام این مهم را دارد به هیچ وجه فروگذاری نکند.

منبع:تسنیم

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار