همایش موتورسیکلت سواران قانونمند پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار کهگیلویه و فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل راهنمایی و رانندگی شهرستان و با دعوت از رئیس پلیس راهور استان در محل پلیس راه شهر دهدشت برگزار شد .
کد خبر: ۵۰۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 11 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،همایش موتورسیکلت سواران قانونمند پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار کهگیلویه و فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل راهنمایی و رانندگی شهرستان با دعوت از رئیس پلیس راهور استان در محل پلیس راه شهر دهدشت برگزار شد.
بر اساس گزارش خبرنگار تابناک از دهدشت،در این همایش فرماندار کهگیلویه نیروی انتظامی را پل ارتباطی میان مردم، نظام و حکومت دانست و گفت: اجرای قانون و عدالت اجتماعی جزو ارکان اصلی است و در نظام جمهوری اسلامی ایران، عمده این وظایف مهم بر عهده ناجا است.
 علی پوزش گفت : گستردگی وظایف نیروی انتظامی در هیچ دستگاه اجرایی دیگری وجود ندارد و نیروی انتظامی در سایه مردم داری و قانون مداری انجام وظیفه می کند و بنابراین صرفاً یک نیروی نظامی نیست بلکه یک نیروی مدنی و جامعه مدار است.
فرماندار کهگیلویه اظهار داشت : امنیت در تمام عرصه‌ها مهم و با اهمیت است و  اخلال و ناامنی در جامعه باعث عدم توسعه و پیشرفت می‌شود و نیروی انتظامی یکی از استوانه ‌های امنیت کشور و نقش بی بدیلی در ایجاد نظم و امنیت جامعه دارد.
وی در ادامه عزت، اقتدار و کارآمدی امروز نیروی انتظامی را مرهون برنامه‌ریزی راهبردی و عمل توام با قاطعیت در چارچوب قانون دانست.
در ادامه برنامه فرماندهی انتظامی شهرستان و رئیس پلیس راهور استان و شهرستان به ایراد سخن پرداختند.
در پایان برنامه به تعدادی از راکبان موتورسیکلت سوار شهرستان به صورت نمادین کلاه ایمنی اهداء گردید و مانور رژه ای موتورسوران در سطح خیابانهای شهر دهدشت برگزار گردید.


خبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار