تابناک گزارش می دهد؛
36هزار دانش آموز در کهگیلویه وبویراحمد در مقطع ابتدایی و متوسطه آموزش های همیار با پلیس را یاد گرفتند.
کد خبر: ۵۰۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 10 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش وپرورش استان در همایش همیار پلیس که در یاسوج برگزارشد گفت: 36هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه آموزش های لازم همکاری با پلیس را یاد گرفتند.
هادی زارع پور در همایش همیار پلیس با بیان اینکه هزار و 300معلم نیز بعنوان فرهنگیاران ترافیک فعالیت می کند افزود: از سال تحصیلی جدید طرح پلیس یار نوجوان نیز اجرا می شود.فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: برنامه های آموزشی در زمینه فرهنگ ترافیک و تازهای ترافیکی برای همیاران پلیس برگزار شد.

۱۳۰۰ فرهنگیار ترافیک و ۳۶هزار همیار پلیس در کهگیلویه و بویراحمد
سرهنگ انصاری افزود: کارشناسان پلیس راهور در مدارس استان حضور یافته و آموزش های لازم را به دانش آموزان یاد دادند.
در این همایش معاون امور عمرانی استانداری نیز گفت: اجرای طرح های همیار پلیس، راهور محلی، فرهنگیاران ترافیک و نمونه های راهور بخشی از فرهنگسازی رعایت قانون در جامعه است.
پژمان نیک اقبالی با اشاره به اینکه در استان 13مرکز امداد جاده ای و10پلیس راه نیاز است افزود: در محورهای ارتباطی استان 47 نقطه حادثه خیز وجود دارد که باید برای ایمنی بیشتر جاده ها این نقاط اصلاح شوند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از یاسوج،معاون امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه تغییر مکان برخی از مراکز آموزشی و درمانی و اماکن پرتردد که موجب ترافیک شهری شده در اولویت قرار گیرد گفت: در 4 سال اخیر 150کیلومتر از جاده های ورودی شهرها در استان 4 خطه شد و 200 کیلومتر در دست اقدام است.
سرهنگ خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح های پلیس و فرهنگیان ترافیک با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان در رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی در چند سال اخیر کاهش تصادفات را به همراه داشته است.
همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش تقدیر از فعالان همیار پلیس وفرهنگیاران ترافیک در یاسوج برگزار شد.
منبع:خبرگزاری صداوسیما

۱۳۰۰ فرهنگیار ترافیک و ۳۶هزار همیار پلیس در کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار