اختــــــصاصی تابناک گزارش می دهد؛
سید ایمان تقوی مشاور رسانه ای شهردار دهدشت،در اولین گام خود از شهروندان دهدشتی تقاضای حمایت و همراهی دارد.
کد خبر: ۵۰۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 10 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مشاور رسانه ای شهردار دهدشت در اولین گام خود از شهروندان شهر دهدشت درخواست همکاری نمود و از آنان خواست تا هر شهروند در نقش یک شهردار ظاهر شود و در جهت زیباسازی فضای شهری با دیگر شهروندان همدل و همراه باشد.
بر اساس این گزارش،سید ایمان تقوی گام اول خود را محکم برداشت و نشان داد هدفی جز خدمت به مردم ندارد و بسیار ساده و بی تعارف متن صحبت های خود را در فضای مجازی منتشر نمودو از اینکه دغدغه ی شهر دهدشت را دارد بسیار مسروریم.

درخواست مشاور رسانه ای شهردار دهدشت از مردم/هر شهروند یک شهردارمتن این نامه در ادامه می آید؛
متن نامه منتشر شده سید ایمـــــان تقــــــوی سخنگوی شهرداری دهدشت در ادامه می آید؛


به نام خدا
عرض سلام و ادب خدمت دوستان و سروران گرامی
از اینکه دغدغه ی شهر را دارند.
امروزه هر شخص خودش یک رسانه است و با نظارت بر ظاهر شهر به راحتی تشخیص میدهد که تغییری ایجاد شده یا خیر.
در شهر ما مدیران به هرنحوی سعی در انتشار عملکرد خود با انواع عکس و بولتن و حتی مصاحبه های گوناگون با انواع سایتها و روزنامه ها را دارند.
به هرحال این گونه تبلیغات بیشتر تبعات منفی دارد مثبت.
با این اوصاف شهرداری دهدشت بر آن است که عملکرد شهرداری را به مردم واگذار کند.بدون عکس و روزنامه و مصاحبه.
اما هرکجا تخلف و سهل انگاری صورت گرفت انتظار داریم رسانه و و مردم آن را انتشار و نقد کنند.
و مطمعن باشید با آغوش باز شهرداری دهدشت خطای خویش را میپذیرد و برای رفع آن تمام تلاش خود را انجام خواهد داد بدون از اینکه ذره ای دلخور شود
.
جمع آوری زباله،تمیزی خیابان و جداول،کاشت گل و چمن و چمن کاری پارک ها وظیفه ی ابتدایی شهرداری است و هیچ منتی برای انجام آن نیست.

شهرداری دهدشت امروز در بدترین شرایط خود قرار دارد.
از بدهی ۱۱ میلیاردی تا مطالبات و حقوق پنج ماهه پرسنل و نداشتن ماشین آلات و کمبود نیروی خدمات شهری و فضای سبز که بار آن بر دوش پرسنل شهرداری و شهردار میباشد.
به حمدالله با شروع به کار شورای جدید و شهردار منتخب استارت کار زده شد و در اولین اقدام شروع به جمع آوری زباله ها به صورت منطقه ای و محله ای نموده .
شاید انتظار مردم از شهردار جدید این باشد که راه چهارساله را یک شبه طی کند اما باید بدانیم که شهرداری با داشتن کمبود ها شروع کرده و انشاالله با همین امکانات کم سعی بر آن است که رضایت نسبی شهروندان را بدست آورد.
لذا انتظار میرود هر شهروند یک شهردار باشد و در این راه با همکاری و همفکری در پیشبرد شهرمان قدمی بردارد.

نکته دوم انتظاری است از کاندیدهای شورای پنجم که با شعارهای رنگارنگ و دلنشین وارد رقابت شدند.برنامه های شما و طرح های شما را شهرداری دهدشت با جان دل پذیرا میباشد.این دوستان میتوانند طرح های خود را بصورت کارشناسی در اختیار شهرداری قرار دهد تا تیم مشاوره ای شهردار محترم در صورت اجرایی بودن آن،بهترین استفاده را از آن ببرد.

نکته سوم اینکه شهردار محترم در نظر دارد از میان نخبگان و صاحب نظران شهری چند عزیز را به عنوان مشاور در اختیار بگیرد تا با مشاوره ای این عزیزان راه پیشرفت شهر دهدشت را هموارتر نماید.
خوشبختانه جناب شهردار محترم برای انجام هر اقدامی از مسئولین واحدها و نیز دوستان صاحب نظر مشاوره میگیرد و بر این باور است که چند فکر با هم می توانند با کمک هم به نتیجه بهتری برسند تا یک فکر.
در پایان از مردم شهرمان انتظار داریم با کمی صبوری همکاری دست یاری به شهرداری دهدشت بدهند تا دوباره شهر دهدشت را بر بلندای کوه افتخار ببینیم.
انشاالله سعی میشود بجای انتشار عملکرد،عمل واقعی را انجام دهیم که هم رضای خداوند در آن باشدو هم رضایت شهروندان دهدشت.
وسلام
سید ایمان تقوی
۱۳۹۶/۷/۱۷


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار