کد خبر: ۵۰۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 09 October 2017
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گچساران در همایش روز جهانی کودک گفت: در سال گذشته ۹۵۲ کودک در مهد کودک های شهرستان گچساران از غذای گرم بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، جشن روز جهانی کودک امروز با حضور رییس اداره بهزیستی شهرستان گچساران، معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی، کارکنان راهنمایی و رانندگی، کارمندان اداره بهزیستی همراه با برنامه‌های متنوعی در سالن بشارت گچساران برگزار شد.

در این جشن برنامه های متعددی از جمله سرود، دکلمه و نمایش اجرا شد و اولیا در کنار کودکان روزی شاد و خاطره انگیز را سپری کردند.

سید مهران کشاورز در جشن روز کودک در گچساران گفت: جشن روز کودک با حضور ۵۰۰ کودک در گچساران برگزار شد .

رئیس اداره بهزیستی گچساران تصریح کرد: کودکان، آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه هستند و باید به تمام امور آنها اعم ازغذا، پوشاک و نیازهای دیگرتوجه ویژه کرد.

کشاورز عنوان کرد: عدم توجه به وضعیت کودکان به علت مشکلات اقتصادی و کاستن بودجه‌هایی که شرایط زندگی و حیات کودکان را خدشه‌دار می‌سازد نه توجیه اقتصادی دارد و نه حرکتی انسانی محسوب می‌شود.

وی گفت: کودک باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شود.

رئیس اداره بهزیستی گچساران خاطر نشان کرد: در شهرستان گچساران ۴۵ مهد کودک فعالیت دارد که از این تعداد ۲۳ مهد در روستاهای این شهرستان قرار دارند.

کشاورز بیان کرد: در طول هفته هر روز به تمام ۲۳ مهد کودک روستایی و ۶ مهد کودک شهری که در محلات کمتر توسعه یافته قرار دارند ، یک وعده غذای گرم داده می شود و در سال گذشته ۹۵۲ کودک در مهد کودک های شهرستان گچساران از غذای گرم بهره مند شدند.

رئیس اداره بهزیستی گچساران ادامه داد: ۱۶۷ کودک نیز در سال ۹۵ از طرح سه دهک درآمد پایین جامعه در گچساران استفاده کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار