رئیس اداره پست کهگیلویه گفت: در یک سال گذشته 519 هزار مرسوله پستی در موضوعات گوناگون از استان‌های سراسر کشور دریافت شده است
کد خبر: ۵۰۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ 09 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به مناسبت روز جهانی پست رئیس پست شهرستان کهگیلویه در دیدار با خبرنگاران گفت: ترافیک سرانه مصرف مرسولات دریافتی به ازای هر نفر 2.5 مرسوله است.
وی تعداد مرسوله توزیع شده را 485 هزار مرسوله ذکر کرد و گفت: میانگین مرسولات توزیع شده به ازای هر نفر 2.3 برابر است.
غلام آذربارگون تعداد دفاتر ای تی سی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را 61 دفتر و تعداد نمایندگی ها را سه نهاد اعلام کرد.

در یکسال اخیر ۵۱۹ هزار مرسوله پستی در کهگیلویه دریافت شد
وی با بیان اینکه 10 خط مبادله‌ای و پنج باجه دولتی فعال نیز در چهار شهرستان خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می‌دهند افزود: 15 دفتر در شهرهای دهدشت، لنده، چرام، قلعه رئیسی، دیشموک و سرفاریاب خدمات پستی لازم را نیز ارائه می‌دهند.
به گزارش ایرنا رییس پست شهرستان کهگیلویه، خدمات پستی ارائه شده در دفاتر خدمات پستی را شامل پست ویژه، سفارشی، امانات، توزیع کارت ملی هوشمند، توزیع انواع مرسولات، قبوض تلفن، توزیع اسناد مالکیت و استعلام کد پستی 10 رقمی اعلام کرد.
آذربارگون تعداد صندوق‌های پست شهری را 56 و روستایی را 68 صندوق اعلام کرده و با اشاره به محدود بودن ثبت نام کارت ملی هوشمند اظهار کرد: هزینه ثبت نام کارت ملی هوشمند 300 هزار ریال در دفاتر پستی شهرستان ارائه می‌شود.

خبرنگار حسین خدمتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار