کد خبر: ۵۰۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 08 October 2017
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران از برپایی سه موکب پذیرایی از زائران اربعین از سوی مجموعه نیکوکاران ودستگاه های اجرایی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرزین بهمنی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: با توجه به آنکه برخی از زوار اباعبداله الحسین (ع) از گچساران عبور خواهند کرد تمهیدات مناسبی از سوی نهادها و گروه های مختلف پیش بینی و تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: برای پذیرایی و ارایه خدمات به زائران حسینی (ع) موکب امامزاده بی بی حکیمه (س) و موکب امامزاده قطب الدین ، آماده خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات هستند.

بهمنی ابراز کرد: همچنین موکب دیگر در مرز شلمچه با همکاری و مشارکت خیران و اداره های کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان ، بوشهر و فارس در زمینی به وسعت 12 هکتار در راستای خدمت رسانی برپا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: 25میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات فرهنگی به تقویت زیرساخت های فرهنگی وزیارتی این شهرستان امسال اختصاص یافت.

فرزین بهمنی افزود: 13میلیاردو 300 میلیون ریال از این میزان اعتبارات برای تقویت زیر ساخت های 24 امامزاده این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین 14 میلیاردو 200 میلیون ریال از این میزان به تعمیر، تجهیز و توسعه 60 مسجد شهری و روستایی و برخی حسینه ها این شهرستان اختصاص یافته است.

بهمنی آزاد ابراز کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی کشور، این طرح ها با جدیت در دست اجراست تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ تعالی وقف و زیارت در امامزادگان گام برداریم.

بهمنی ابراز کرد: ساخت یک باب مسجد در حرم بی بی حکیمه (س) بزودی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران کاشی کاری محوطه امامزاده اسماعیل(ع) و امامزاده شاه نظر مومن را از دیگر پروژه های عمرانی در دست اجرای این شهرستان ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار