کد خبر: ۵۰۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 08 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در نامه مولوی عبدالحمید به رئیس‌جمهور آمده است شایسته است در پاسخ به همراهی اهل سنت کشور در عرصه‌های مختلف و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و حفظ وحدت و امنیت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور با حساسیت و ایستادگی در برابر دشمنان در دو استان که اکثر جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده‌اند، استانداری از بین خودمان انتخاب نمایید.
عبدالحمید در ادامه این نامه می‌افزاید: دکتر پیمان فروزش که سابقه دو دوره نمایندگی مجلس و ریاست ستاد انتخاباتی شما در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان سیستان و بلوچستان را به عهده داشته است گزینه مناسبی برای سیستان و بلوچستان است. در این نامه اشاره شده است که مجمع نمایندگان استان اعم از شیعه و سنی از انتصاب دکتر فروزش حمایت می‌کنند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه برای استان کردستان دکتر جلال جلالی‌زاده که سابقه یکدوره نمایندگی مجلس و ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کردستان را در کارنامه خود دارد را پیشنهاد داده است و افزوده البته آقای حسین فیروزی که سابقه کار در استانداری کردستان دارد نیز برای معرفی به عنوان استاندار گزینه مناسبی است.
در پایان مولوی عبدالحمید افزوده که با این اقدام دل دوستان را شاد و دشمنان را مایوس خواهید کرد.
حال باید دید از پیشنهاد مولوی عبدالحمید که در انتخابات اخیر نقش کلیدی در ریختن آرای اهل سنت کشور در سبد روحانی بازی کرد تا چه میزان استقبال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار