کد خبر: ۵۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 20 June 2015
معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری نظرآباد گفت:عملیات اجرایی فاز نخست طرح فاضلاب مسکن مهردراین شهرستان آغاز شد.
مجتبی عسگری روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در دو فاز به منظور ساماندهی و جمع آوری فاضلاب خانگی ساکنان 2 هزار و 882 واحد مسکن مهر در این شهرستان با اعتبار ی بالغ بر 20 میلیارد و 700 میلیون ریال به اجرا درآمده است.

وی اظهار کرد: تکمیل این طرح مهم یکی از نیازهای مسکن مهرنظرآباد است که اعتبار اجرای آن از سوی بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور و استانداری البرزاختصاص یافت.

عسگری از نبود سیستم فاضلاب خانگی در شهرستان نظرآباد به عنوان یک معضل زیست محیطی یاد کرد و افزود: فاضلاب ها در محدوده واحدهای مسکن مهر نظرآباد به علت شرایط خاص جغرافیایی ( نوع خاک و شیب زمین ) به قدری مشکل ساز شده بود که طرح ساماندهی آن در اولویت کاری فعالیت های عمرانی فرمانداری قرار گرفت.

معاون امور عمرانی فرمانداری نظرآباد گفت: همکاری ساکنان مسکن مهر و تزریق به موقع اعتبار نقش موثری در سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این طرح دارد.

عسگری ادامه داد: طرح مسکن مهر نظرآباد در نقطه جنوبی این شهرستان است که همه زیر ساخت های لازم برای سکونت مردم باید در آن فراهم شود.

وی گفت: یک مدرسه 10 کلاسه در مسکن مهر نظرآباد در حال ساخت است که تلاش می کنیم تا آغاز سال تحصیلی جدید آماده تحویل به آموزش و پرورش شهرستان شود.

وی، بهسازی و تکمیل معابر، فعال کردن واحدهای تجاری و خدماتی، مسجد وایجاد خط تاکسی را از دیگر نیازهای ساکنان واحدهای مسکن مهر در شهرستان نظرآباد برشمرد.

شهرستان نظرآباد با 150 هزار نفر جمعیت در45 کیلومتری کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار