این عضو شورای شهر لنده بعد از اینکه هدف از نشر این خبر را توهین به خانواده شهدا عنوان کرد با ارسال پیامی در فضای مجازی و " کمپین خروج از بن بست" اعلام کرد از این لحظه استعفای خود را اعلام میکنم.
کد خبر: ۵۰۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 05 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نقد و تحلیل های این روزهای فضای مجازی از سری یادداشت های هستند که مورد علاقه ویژه اکثریت مخاطبان سایت ها وکانال های خبری بحساب می آیند .فضای که نقدهای عمدتا بی رحمانه درآن به وفور مشاهده میشود نقد به مسولین میانی گرفته تا مسولین عالی رتبه در هر پست و مقامی !
در این سالهای رشد فضای مجازی نگارندگان نقد ها کوچک و بزرگ نکرده و همانطور که اکثریت مخاطبان پیگیر اینگونه مطالب هستند عمدتا مشاهده گردیده است این فضا حاشیه امنی برای هیچکدام از مسولین نخواهد بود. و آنکس که مسولیتی کوچک و یا بزرگ را بدست گرفت خودش را در تیررس تجزیه و تحلیل این فضا به قلم انسانهای با برداشت های متفاوت قرار می دهد.
هر اندازه که نقادان و تحلیل گران صنوف مختلف به عملکرد کاری ،تصمیم گیری های عمومی و حتی شخصی مسول ،ارگان و نهاد خاصی ریز میشوند نشر دهندگان تحلیل ها و نقدهای نقادان این فضا را در اختیار مسولین و اشخاصی نیز قرار می دهد که عملکرد آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
فضای مجازی اگرچه عمدتا به نشر تحلیل و نقدها می پردازد لکن امتیاز دفاع را از کسانی که عملکرد آنها کارشناسی میشود نخواهد گرفت و این افراد از همین فضا می توانند جوابیه هر نقد و گزارش عملکرد خود را بیان کنند.

با تفاسیر بیان شده به نشر مجدد خبری می پردازیم که در ساعات گذشته درفضای مجازی شهر لنده نشر داده شد و مورد واکنش عضو شورای این شهر قرار گرفت.

بنابر این گزارش در ساعات گذشته نقدی بر عملکرد شورای شهر و به وضوح عضو این شورا ایرج جرنده و گزینه مطرح شده ایشان برای تصدی شهرداری لنده در سایت خبری آوین نیوز منتشرگردید .
در این خبر که عینا درج می گردد نگارنده عضو شورای شهر را به رفتاری دوگانه تشریح که از دید ایشان گزینه مطرح شده منتخب پنجمین دوره شورای شهر آقای ایرج جرنده با شعار ها و موضع گیریهای ایشان هم خوانی ندارد.
درنتیجه این خبر اینطور برداشت میشود که تصمیم عضو شورای شهر لنده با آنچه وعده و با مردم عهد کرده بود مغایرت دارد.
خبری که موجب واکنش صریح ایرج جرنده نفر اول شورای شهر را به همراه و این اقدام نگارنده از سوی این عضو شورا بی احترامی و توهین به خانواده شهدا قلمداد شده و موضع گیری صریح ایرج جرنده در پاسخ به این خبر آنقدر تند بود که ایشان بعد از اینکه هدف از نشر این خبر را توهین به خانواده شهدا عنوان کرد با ارسال پیامی در فضای مجازی و " کمپین خروج از بن بست" اعلام کرد از این لحظه استعفای خود را اعلام میکنم.
 
وای از این شهر ! وای از این مردم ! استعفای خود را اعلام می کنم ! / عضو شورای یکی از شهر های استان استعفا داده است؟ + جزئیات و سند 

اما خبر چه بود؟
خبر نشر داده شده توسط سایت آذین نیوز

شورای شهر لنده' از شعار تا عمل

ذبیح الله سیناپور'
بعد از انتخابات پرشور ( شما بخوانید قومیتی) شورای شهر لنده که در تحیلی دیگر مفصلا به آن خواهیم پرداخت' خادمان مردم در هر کوی و برزنی فریاد برآوردند که منافع مردم خط قرمز انتخاب و خدمت آن ها خواهد بود حال خبرها حاکی از آشفتگی و التهاب در بین اعضای شورای شهر دارد که نشان دهنده وضعیت اسف باری است که روز به روز بر ابعاد این معمای پیچیده می افزاید.
نکته جالب و البته طنز آمیز این ماجرا گذشته از معرفی اقوام نزدیک اعضای شورا' جایی است که بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات شورای شهر' یکی از منتخبین با حضور در گلزار شهدای لنده' دغدغه خود را خدمت به مردم می داند و مکررا تاکید میکرد که برای ادامه دادن راه شهدا و خدمت بی منت به مردم وارد این کارزار شده است.
از روز بعد از انتخابات شورای شهر' وقتی رزومه منتخبین و جهت گیری های آن ها مورد بررسی قرار گرفت' خیلی ها معتقد بودند که این اعضا کارامدی قابل توجه ای ندارند و نمیتوانند آن گونه که بایسته و شایسته است به بهبود شرایط شهر کمک کنند.
البته دیدگاه دیگری که همان روزها مطرح میشد این نگاه را در سطح شهرستان بوجود آورده است که اعضای جدید با انگیزه جوان بودن و تلاش و پشتکار قادر خواهند بود تا با استفاده از تجربه یکی دیگر از منخبین ' مشکلات و وضعیت تاسف بار شهرستان را بهبود دهند.
با این تفاسیر همه این نگاه ها و پیش بینی ها شاید آن اوان انتخاب اعضای شورای شهر پیش قضاوتی محسوب میشد و این تفکر که زمان' اثبات کننده مناسبی برای کارآیی یا عدم کارآیی اعضای شورای شهر می باشد نگاهی معقولانه تر و منصفانه تر تلقی میشد.
انتخابات شورای شهر به اتمام رسید و مردم منتظر تحقق وعده های منتخبین شورا بودند که خود را خادمان بی مزد و منت مردم میدانستند تا اینکه گزینه های معرفی شده جهت تصدی شهرداری شهرستان' آب پاکی را بر دستان همه ریخت و مشخص شد که منتخبین شورای شهر نه تنها خدمت به مردم را اساس عملکرد خود قرار ندادند بلکه راضی نگه داشتن فلان ریش سفید و قوم و قبیله خود را بر هر مهمی ترجیح دادند.
مطرح شدن نام چند نفر برای تصدی سمت شهرداری شهرستان از سوی منتخبین مردم ' اذهان مردم را بیش از بیش مشوش کرده بود تا جایی که در هر کوی و برزن تا نامی از انتخاب شهردار به میان می آمد این نگاه و این نوع انتخاب را مضحکه قرار میدادند و معتقد بودند رویه ای که منتخبین در پیش گرفتند ناکارآمد" ناعادانه' ابتدایی و دور از شان شورایی است که با رای ملت به این پارلمان محلی راه یافتند.
از این موارد که بگذریم اخیرا جلسه ای در شورای شهر برگزار تا بالاخره به فرد ایده ال خود جهت تصدی پست شهرداری برسند اما این جلسه هم با کنش و واکنش های غیر منطقی و غیر مرسوم بدون نتیجه به پایان رسید هرچند که خبرها حاکی از میل و رغبت اعضای شورای شهر به انتخاب فردی( ا. ه) فاقد مدیریت کافی' بی تجربه و اساسا بیگانه با مباحث توسعه و عمران شهر دارد اما باید نشست و دید بالاخره منتخبین شورای شهر چه زمانی گزینه ایده ال خود را انتخاب و به مردم معرفی میکنند.
به عقیده نگارنده بعد از اتفاقات اخیر در شورای شهر ' ایده ال ترین گزینه شاید کسی باشد خارج از این مجموعه که هم تجربه کافی و مدیریتی لازم را داشته باشد و هم شورای شهر را از شبهه انتخاب قومی قبله ای مبتنی بر احساسات کورکورانه و تصمیمات نابخردانه دور نگه دارد در غیر این صورت مردم بیشتر منتخبین خود را خواهند شناخت و سال های بعد با نه گفتن به این اعضا شاید تصمیمی تاریخی و رویه ای معقول برای انتخاب خادمان خود را اتخاذ نمایند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حال این سئوال مطرح است که عضو شورای شهر لنده واقعا استعفا داده است یا این یک نوع عصبانیت لحظه ای بوده است ؟ باید منتظر ماند و واکنش بعدی این عضو شورای شهر لنده را دید!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
اگر مردی سر گپت وایسا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
استعفا داد خه داد می جه وقوش ایومه
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
آقایان واقعا که باید پاسخگو باشند
شهیدان را وارد بازی سیاسی خود نکنید خدایش
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
من یک سفر به کهکیلویه داشتم دقیقا این جمله را درک میکنم ای وای..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
هردم ازاین باغ بری می رسد تازه تراز تازه تری می رسد خانه از پای بست ویران است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
برادر توان وظرفیتت رو ببر بالا ،اصلا تومتن توهینی به شهدا نبود ،صداقت داشته باشید ک ازکوره درنرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار