به منظور کاهش تلفات انرژی صورت گرفت:
مهندس راهزادی : اصلاح شبکه های فشار متوسط و ضعیف در شهرستان های بویراحمد، گچساران ، باشت ، لنده و کهگیلویه بهمراه طرح جهادی اصلاح و تعویض کابل و کنتور از مهمترین پروژه های کاهش نرخ تلفات انرژی است.
کد خبر: ۵۰۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 04 October 2017
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تخیص 50 میلیارد ریال برای اجرایی نمودن پروژه های کاهش نرخ تلفات انرژی این استان در سالجاری خبرداد.
به گزارش ، تابناک کهگیلویه و بویراحمد " مهندس داود راهزادی " در نشست کاهش تلفات انرژی که با حضور مدیران استانی و شهرستانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهارداشت: 50 میلیارد ریال برای اجرایی نمودن پروژه های کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان تخصیص یافته است.
وی تعداد پروژه های عمده کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد را 9 پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه های فشار متوسط و ضعیف در شهرستان های بویراحمد، گچساران ، باشت ، لنده و کهگیلویه بهمراه طرح جهادی اصلاح و تعویض کابل و کنتور از مهمترین این پروژه ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: اصلاح تابلو برای مشترکین دیماند ثانویه مجهز به سی تی هوایی، نصب ترانس های مرکب MOF جهت انشعاب ابلای 630 آمپر و اصلاح و نصب تابلو کنتور روشنایی معابر از دیگر پروژه های عمده کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان است.
راهزادی تاکید کرد که نرخ تلفات انرژی تا پایان سالجاری در کهگیلویه و بویراحمد به حدود 13 درصد خواهد رسید.
وی گفت: نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون حدود 16 درصد است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در این استان را 240 هزار اشتراک برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار