تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛
به دنبال گزارش روز گذشته تابناک کهگیلویه و بویراحمد از شهر دهدشت مبنی بر مشکلات فراوان رانندگان تاکسی تعداد کثیری از صنف رانندگان تاکسی دهدشت صبح امروز در اعتراض به مشکلات صنفی خود اعتراض کرده و دست به اعتصاب زدند.
کد خبر: ۵۰۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 03 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به دنبال گزارش روز گذشته خبرنگار تابناک مبنی بر مشکلات فراوان رانندگان تاکسی صبح روز سه شنبه ۱۱ مهرماه جمعی از رانندگان درون شهری دهدشت در اعتراض به وضعیت شغلی خود و نبود نظارت و عدم پاسخگویی در میدان جهاد شهر دهدشت تجمع نمودند.
برخی از این رانندگان با بیان اینکه هر روز شاهد اضافه کردن تاکسی در دهدشت هستیم تاکید کردند این شهر دیگر ظرفیتی برای تاکسی جدید ندارد.

محمد یکی از این رانندگان گفت:بیش از ۲۰سال دراین شهر مشغول به فعالیت هستم و جوانی ام را ازدست دادم و شایسته نیست چنین مشکلاتی داشته باشم و مجبورشویم هر روز اعتراض کنیم.
وی با گلایه شدید از مسئولان گفت تاکنون چندین بار اعتراض کرده ایم اما گوشی که صدای ما را بشنود وجود ندارد.
یکی دیگر از رانندگان به وجود دو آژانس بیسیم در شهر دهدشت اشاره کرد و گفت متاسفانه بسیاری از مشکلات ما ناشی از عملکرد این دو آژانس بیسیم است.
راننده دیگری با بیان اینکه ما عوارض می دهیم و شب و روز زحمت می کشیم اما متاسفانه خودروهای شخصی بدون هیچ مشکلی مسافر کشی می کنند و هیچگونه برخوردی هم با آنها نمی شود، عاجزانه خواستار جلوگیری از مسافرکشی خودروهای شخصی شد.
به گزارش صدای جنوب رییس تاکسیرانی دهدشت اظهار داشت:متاسفانه عمل نکردن به مصوبات شورای ترافیک و تصمیم گیری های فردی در بروز مشکلات تاکسی های دهدشت دخیل است.
وحید عطایی با انتقاد از انتقال ترمینال مسافربری دهدشت- چرام به محل جدید گفت: در شورای ترافیک چنین مصوبه ای نبوده و مسئولان راهور کهگیلویه این تصمیم را بدون هماهنگی گرفته اند.
با این اقدام چهل تاکسی خط ترمینال چرام سرگردان شده و مجبورند که در درون شهر فعالیت کنند.
 در حد توان با مسافربرهای شخصی برخورد می کنیم اما دیگر ادارات نیز باید همکاری کنند.
عطایی بخشی از مشکلات را متوجه رانندگان تاکسی دانست و تصریح کرد:رفتار رانندگان تاکسی و بی میلی برخی از آنها و اصرار بر فعالیت بصورت دربستی در روی گردانی برخی از مسافران نسبت به آنها تاثیر دارد و می طلبد که رانندگان تاکسی نیز تغییر رویه دهند.
بر اساس این گزارش،طی تماس تلفنی عصر امروز خبرنگار تابناک با شهاب الدین تقوی عضو شورای شهر و نماینده شورا در صنف تاکسیرانی وی به خبرنگار تابناک گفت: صبح امروز من تنها کسی بودم که از طرف مسئولین شهر به محل تجمع این عزیزان رفتم.
بعد از شنیدن صحبت های رانندگان و طی هماهنگی ها و صحبت هایی که با مسئولین داشتم قرار شد هفته آینده شنبه شب جلسه ای تشکیل دهیم و انشاالله بعد از این جلسه نتیجه را از طریق رسانه ها اعلام می کنیم.


گزارش سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار