معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم گفت: :یکی ازمولفه های مهم برای توسعه و پیشرفت منطقه استفاده ازنظرات مردمی است.
کد خبر: ۵۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 20 June 2015
تابناک بوشهر: روابط عمومی فرمانداری دیلم روز شنبه به نقل از محمدطاهری در نشست با مدیر و کارکنان جهادکشاورزی این شهرستان افزود: بدین منظور با تشکیل کانون های توسعه در شهرهای دیلم وامام حسن ازنظر کارشناسان، صاحبان نظران واندیشمندان وهمه اقشاردرزمینه های مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: جهادکشاورزی نیز درکنار سایر بخش ها، درسند توسعه و اشتغال زایی شهرستان نقش بسزایی دارد.

طاهری بیان کرد: جهادسازندگی که به فرمان امام راحل بنیان نهاده شد منشا خدمات و برکات زیادی برای مملکت بوده و نیروهای آن که به سنگربانان بی سنگرشناخته شده اند، بخود افتخار می کنند.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم بابیان این که با تدوین سند چشم انداز، آینده و افق رو به رشدی درهمه زمینه ها خواهیم داشت، افزود: با شناسایی قابلیت های موجود و جمع آوری اطلاعات و آمار گامی مهم در راه تدوین این سند برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: سد چم شیر در سال 93 یکی از پنج پروژه برترشهرستان معرفی شده که با جاری شدن آب آن به اراضی کشاورزی این شهرستان، شاهد رشد کشاورزی واشتغال زایی خواهیم بود.

وی گفت: مدیریت جدید جهاد کشاورزی باعث رونق درحوزه های مربوطه شده که می تواند در رونق وتوسعه روزافزون منطقه کارساز واقع شود.

بخشدارمرکزی دیلم گفت: جهاد کشاورزی با برقراری ارتباط هرچه بیشتر با کشاورزان می تواند مشوق و راهنمای خوبی برای ترغیب آنان به فعالیت های بخش کشاورزی شود.

حسن درویشی افزود: تا قبل ازجاری شدن آب سد چم شیر درکانالها وزمین های کشاورزی با تدبیر باید مشکلات پیش رو را مدیریت کنیم تا تحول و توسعه کشاورزی شتاب بیشتری بگیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار