در گفتگو با تابناک بیان شد
برای بعضی شهرداران و اعضاهای سابق شورا پرونده تخلف تشکیل شده که بیشتر این تخلفات به علت دلسوزی بیش از اندازه بود که فکر می‌کردند که به شهر کمک می‌شود.
کد خبر: ۴۹۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 25 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید چرام در حالی برگزار شد که رحمت الله تیموری شهردار سابق در این جلسه حاضر نبود!
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دلیل عدم حضور شهردار سابق شهر چرام را پرسید که دکتر تیموری گفت : بسیار دوست داشتم در این جلسه حاضر باشم و از مردم چرام تقدیر و تشکر نمایم اما متاسفانه در تهران به سر می برم و عملا امکان حضور در این آئین را نداشتم چرا که ظهر دیروز که من در تهران بودم از طرف آقای عزیزی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با من تماس گرفته شد و زمان برنامه را اعلام نمود که من از وی خواستم اگر امکان دارد ، برنامه را به تاخیر بیندازند تا برگردم و گویا وی هم با معاون عمرانی استانداری تماس گرفتند اما آقای نیک اقبالی اعلام نمود ، وقتی نیست و باید سریعتر این کار انجام پذیرد!


دلیل عدم حضور دکتر تیموری در جلسه تودیع و معارفه / نوری زاده با وجود اطلاع از بدهی های شهرداری مسئولیت را پذیرفته است؟ + تصاویر

افشاگری های نوریزاده
اما جلسه تودیع و معارفه یک حاشیه بسیار پررنگ داشت و آن هم اعلام بدهی 9 میلیارد تومانی شهرداری چرام است! چیزی که برای شهر کوچکی مانند چرام بسیار سنگین به نظر می رسد!
بنابر این گزارش ، شهردار جدید در جلسه معارفه خود دست به افشاگری زد و از بدهی بالا و بحران در شهرداری چرام خبرداد و افزود : بدهکاری ما درحال حاضر ۹ میلیاردتومان سندخورده است،این بدهکاری مستندهست وحوزه مالی هم مکتوب برای استانداری ارسالش کرده است.
شهردار چرام خاطرنشان کرد:بدهکاری ۹میلیاردی برای چرام واقعا فاجعه هست، من بنابه تعهد وقول شرفی که به اعضای شورا ومردم فهیم چرام داده ام باید این مسائل راعرض کنم،شهرداری چرام در اوج بدهکاری و بحران هست و جای تنفسی نیست.

دلیل عدم حضور دکتر تیموری در جلسه تودیع و معارفه / نوری زاده با وجود اطلاع از بدهی های شهرداری مسئولیت را پذیرفته است؟ + تصاویر

شهردارجدید چرام با ابراز تاسف از بی توجهی به بدهکاری و ریخت و پاش ها در شهرداری چرام گفت: چرا نباید شهرداروشواری سابق پاسخگو باشند،چراناظران بازرسی پاسخگو نیستند،چرا کسی توجهی نمی کند؟
وی بیان کرد:بدهکاری شهرداری ۱۸برابرشده است نسبت به بدهکاری گذشته،اگرمن هم بخواهم چنین مدیریت کنم بعداز پایان چهارسال ۱۶۰میلیارد بدهی بالا می می آورم.
نوری در ادامه افشاگری های خود در حضور مسئولان استانی و شهرستانی گفت :این کارهای فرهنگی که شده است ۹۰ درصد آن بدهکاری الان هست و باید من هزینه اش رابپردازم.
البته نوری زاده به این نکته هم اشاره کرد که ماشبانه روز تلاش خواهیم کرد برای مرتفع کردن مشکلات و کمبودهای شهرداری از هیچ کوششی دریغ ننمایم.
یک نکته مهم
آنچه که از سخنان نوری زاده مشخص است این است که وضعیت شهرداری چرام از نظر مالی خوشایند نیست اما متاسفانه یک مورد هم اخیرا در عزل و نصب ها مد شده و مدیران جدید از همان اول و پس از لابی گری های فراوان برای رسیدن به منصب ، به ناگاه از وضعیت بد دستگاهی که تحویل می گیرند ، سخن به میان می آورند که نمی توان باور کرد این همه اطلاعات را در این یکی دو روز به دست آورده اند ، بلکه مطمئنا این اطلاعات را در همان زمان رایزنی ها و حضور در نشست های رسمی و غیر رسمی می دانسته اند ! پس عقل سلیم حکم می کند که چنین مدیرانی ، از همان اول خود را برای برخورد با چنین شرایطی مهیا کنند و دیگر آه و ناله سر ندهند که اینگونه استنباط شود ، می خواهد از همین اول رویه انداختن مشکلات به دوش مدیران قبل را در پیش بگیرد!از طرف دیگر معاون عمرانی استانداری در این آئین گفت : برای بعضی شهرداران و اعضاهای سابق شورا پرونده تخلف تشکیل شده که بیشتر این تخلفات به علت دلسوزی بیش از اندازه بود که فکر می‌کردند که به شهر کمک می‌شود.
مورد دیگر ذکر این نکته است که این چه وضعیت نظارتی در استان است که همه ی مدیران پس از تودیع ، مشخص می شود ، دستگاه را تا لبه پرتگاه بدهکاری و بحران برده اند ؟ در اینگونه موارد وظیفه دستگاه های نظارتی چیست ؟ و از همه مهمتر چرا تاکنون با هیچ مدیری در این زمینه برخورد نشده است؟ و آیا مدیر جدید به قول معروف خاطر جمع نیست که خبری نیست ما هم ، همین رویه را ادامه دهیم ، وقتی نظارتی نیست ؟ وقتی جریمه ای نیست!
این هم تجربه ای شده است برای مردم که وقتی مدیر با جلسات لابی گری و نشست و برخاست های پیدا و پنهان و گاها وعده های مالی و هزینه های آنچنانی بر صندلی ریاست نشست ، چاره ای جز در پیش گیری روند توجیه گری نخواهد داشت. 

دلیل عدم حضور دکتر تیموری در جلسه تودیع و معارفه / نوری زاده با وجود اطلاع از بدهی های شهرداری مسئولیت را پذیرفته است؟ + تصاویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
مرادی جان در نکته ای که نوشته ای این طور نیست دوست عزیز زمانی گه جناب تیموری فر چرام بودن هیچ گاه اجازه حساب وکتاب نداد وحتی هر وقت بازرسانی از استان میومدن تیموری فر به بهانه های مختلف به قولی اونها رو می پیچوند از روزی که نوری زاده اومده مجید مسیحی رو ماموراین کار کرده وحداقل یک ماه شبانه روزی این حساب وکتاب وقت برده تازه 9 میلیارد فعلااولشه شک نکن بدهی بیشتر هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
سلام شهروندان محترم چرام
تا کی میخواهیم با همدیگر دروغ بگوییم . واقعاً آقای ...... با همدستان خود (... و .... و....) چرام را چاپیدن و بردند و خوردند. مملکت که حساب و کتاب نداره تا چه رسد به این استان محروم...وای صد مصیبت به این شهر چرام.... تاوانش را باید مردم چرام بدهد و زحماتش را جناب نوری زاده بکشد. وقتی آقای کریمی مدیر کل سیاسی از آقای ......دفاع میکند و میگوید باید ایشان معاون شهردار گچساران یا دهدشت و یا یاسوج شود دیگه چه امیدی مانده ... آیا باید با آقای ..... ا.......شهر چرام طی چهار ساله شهرداریش که چرام را به این روز انداخته باید دفاع کرد یا اینکه در قعر زندان انداخت و جوابگو اعمالش باشد. این نتیجه ای غیر از این داشته که .... شهر را غارت کرد و داد به امثال .......... و..... بیچاره نوری زاده بدبخت که باید مثل سرمربی فوتبال عربستان (ناصر الجوهری) زحمت بکشد و بعد تحویل یه مشت ... و .... دهد.... لعنت به این انسانیت و حق کشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار