رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد مقدس گفت: ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری و تفریحی در مشهد وجود دارد.
کد خبر: ۴۹۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 25 September 2017

به گزارش تابناک : احمد نوروزی اظهار داشت: برای جلب و جذب سرمایه گذاری در مشهد در درجه نخست باید آسیب شناسی مناسبی از مشکلاتی که برای سرمایه گذاران به وجود آمده است صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد مقدس عنوان کرد: یکی از مسائل مهم و حیاتی در امر سرمایه‌گذاری این است که بتوانیم رضایت سرمایه گذاران را در شهر مشهد جلب کنیم.

نوروزی عنوان کرد: یکی از اولویت‌های شورای شهر مشهد و کمیسیون اقتصادی در دوره جدید این است که در درجه نخست بتواند مشکلات سرمایه گذاران را رصد و بررسی و حل کند و در گام دوم بتوانیم زمینه جذب سرمایه گذار را در مشهد فراهم کنیم.

وی ادامه داد: باید سوددهی مناسبی برای سرمایه گذاران در مشهد فراهم شود تا از این طریق آنها ترغیب به گسترش فعالیت‌های خود در شهر مشهد شوند.

نوروزی با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها و ابعاد متعددی برای سرمایه گذاری در شهری مانند مشهد وجود دارد خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در مشهد را نباید صرفاً در احداث مجتمع‌های تجاری محدود کرد زیرا زمینه‌های متعددی به ویژه در حوزه گردشگری و تفریحی و علمی برای سرمایه گذاری در مشهد می‌توان تعریف کرد.






منبع : شهردارآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار