امام جمعه شهرستان دهلران گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین، زیر ساخت های شهرستان دهلران نیازمند توجه جدی مسئولان استان است.
کد خبر: ۴۹۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 10 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام سید محسن موسوی امروز درجلسه شورای اداری شهرستان دهلران با اشاره به تردد زائران از جاده ارتباطی مهران-دهلران-اندیمشک و بالعکس، اظهار کرد: زیر ساخت های جاده ای با وجود ترددهای زیاد زائران به دلیل کم عرض بودن مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کره است.
 
وی بیان داشت: دهلران یکی از شهرستان های با استعداد استان وحتی کشور است ولی عدم توجه به این شهرستان سبب شده  این شهرستا ن توسعه پیدا نکند.
 
حجت الاسلام موسوی به ظرفیت های دهلران و استعدادهای آن در حوزه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد مرز چیلات، ایجاد خط راه آهن از سمت خوزستان و حتی مرز هوایی از موضوعاتی هستند که باید مد نظر مسئولان و دست اندرکاران امور باشند.
 
امام جمعه دهلران بیان داشت : باتوجه به اینکه شهرستان دهلران بین استان خوزستان و شهر مهران قرار گرفته، ترد زوار در این شهرستان بیشتر از شهرستان های دیگر است ولی متاسفانه این شهرستان دیده نمی شود.
 
وی با اشاره به دو مبادی ورودی و خروجی استان خوزستان برای تردد زائران، افزود: استان ایلام نیز می تواند در صورت موافقت دولت عراق از مرز چیلات به عنوان یک مرز کمکی در بحث بازگشت زائران اربعین استفاده کند.
 
امام جمعه دهلران گفت: زمان زیادی تا اربعین سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش باقی نمانده و مسئولان باید در این فرصت زیر ساخت های لازم اربعین را در شهرستان فراهم کنند.
 
وی بیان داشت: در این چند سال مردم ولایتمدار شهرستان مرزی دهلران به خوبی از زائران اربعین پذیرایی کرده اند که این نشان از توجه مردم به اهل بیت است./م
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار