رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از کشف و ضبط 35 کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان آبادان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 17 June 2015
قدرت الله مریدی چهارشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان افزود:از مجموع، 32 کیلوگرم از نوع شیشه بود که در یک کارگاه در حومه شهرستان آبادان کشف شد.

وی اظهار داشت:با اقدامات صورت گرفته پلیسی، میزان تولید مواد مخدر شیشه در آبادان کاهش یافته است و قیمت آن نیز در شهرستان به شدت افزایش یافته است.

مریدی از شناسایی 140 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان آبادان خبر داد و افزود:بر اساس برآورده ها، حدود هشت هزار معتاد در شهرستان وجود دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، دریا را از عمده مسیرهای ترانزیت مواد مخدر شهرستان اعلام کرد و افزود:مراکز توزیع مواد مخدر و تجمع معتادان نیز شناسایی شده است.

رییس اداره بهزیستی آبادان نیز در این نشست از پرداخت یک میلیارد و 316 میلیون ریال یارانه درمان طی سال جاری به معتادان شهرستان خبر داد.

سعید ایثاری گفت:به منظور جلوگیری از استفاده چندباره از سرنگ، 12 هزار سرنگ در مراکز ترک اعتیاد بین معتادان توزیع شد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز به عنوان رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این نشست، فرهنگ سازی را بهترین راهکار و روش برای مقابله با اعتیاد عنوان کرد.

عزیزالله شهبازی با بیان لزوم مشارکت مردم و نهادهای غیردولتی در تحقق اهداف مبارزه با قاچافق، اعتیاد و توزیع موا مخدر، گفت:اگر در این عرصه، همکاری بین بخشی نباشد، توفیق حاصل نمی شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار