نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت‌: بر اساس فرمایش پیامبر اکرم (ص) هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست بنابراین امت اسلام برای حمایت از مردم مسلمان میانمار قیام کنند.
کد خبر: ۴۹۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 08 September 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  با محکومیت نسل کشی مسلمانان در میانمار اظهار داشت: خبرهای نگران کننده‌ای از برخورد ارتش و دولت میانمار به مسلمین این منطقه به گوش می‌رسد که حاکی از وقوع یک فاجعه انسانی علیه مسلمانان این کشور است.

وی با بیان این نکته که شرط مسلمانی این است که در حد توان به یاری مظلومان جهان بشتابیم گفت: بر اساس فرمایش پیامبر اکرم(ص) هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست بنابراین وظیفه هر مسلمانی است که در راستای حمایت از مسلمانان کشور میانمار قیام کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از برگزاری تجمع اعتراضی در حاشیه اقامه نماز جمعه ارومیه خبر داد و عنوان کرد: قرار بر این است که همزمان با سراسر کشور در تمامی نقاط استان آذربایجان غربی مومنان با سردادن شعارهایی انزجار خود را از حوادث تأسف بار رخ داده در میانمار اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته چون ابلاغیه برگزاری این تجمع به تازگی به دست ما رسیده و آمادگی قبلی برای برگزاری راهپیمایی در سطح شهر وجود نداشته است فعلاً به برگزاری این تجمع اعتراضی اکتفا می‌شود تا در آینده تصمیمات بهتری برای همراهی و همدلی با مسلمانان مظلوم میانمار گرفته شود.

امام جمعه ارومیه افزود: علاوه بر این قرار است تا با دعوت از رسانه‌ها و اهالی قلم در رساندن مظلومیت‌های زنان و کودکان بی پناه میانمار به گوش جهانیان تلاش بیشتری شود.
منبع/تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار