در جریان برگزاری جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش سالاری اولین تذکر را بخاطر عملکرد ضعیف شهرداران مناطق به نجفی داد.
کد خبر: ۴۸۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 03 September 2017
به گزارش تابناک : محمد سالاری در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجدیش اظهار داشت: تذکر بنده به آقای شهردار و شهرداران مناطق است.

وی افزود: در یک فرآیند گذار شاهد تخلفات گسترده ای در مناطق هستیم در شورای معماری و شهرسازی مناطق تخلفاتی از جمله اضافه طبقه و تغییر کاربری داده می شود.

بیان داشت:کمیته درآمد سازی نیز براساس تخلفات صورت گرفته تشکیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش افزود: شهردار دستورات لازم برای جلوگیری از تخلفات را داشته باشد.

همچنین در این جلسه انتخاب یک نفر از اعضای شورا در اجرای تبصره بین ماده ششم و آیین‌نامه نحوه هزینه بودجه شوراهای اسلامی کشور مصوب 29 اردیبهشت 92 هیأت وزیران به عنوان خزانه‌دار مطرح شد.

در ادامه محسن هاشی حسن رسولی را به عنوان کاندید خزانه‌داری شورا معرفی کرد که پس از رأی‌گیری رسولی با 21 رأی به عنوان خزانه‌دار شهر تهران، ری و تجریش انتخاب شد.

در ادامه حسن رسولی از آقای هاشمی رفسنجانی تشکر کرد و هاشمی رفسنجانی نیز گفت از این به بعد بر اساس قانون حسن رسولی نیز عضو هیأت رئیسه شورا خواهد بود.

البته انتظار می رفت که نجفی از سوی اعضای شورای شهر بخاطر عملکرد شهرداران بازخواست شود چرا که عملکرد این مدیران حتی صدای اصولگرایان شورای چهارم را نیز بلند کرده بود.

بطور مثال مجتبی شاکری وابوالفضل قناعتی بارها نسبت به تخلفات شهردار منطقه 1 تذکر دادند و حتی یکی دیگر از اصولگرایان نامی مدعی شد که شهرداران مناطق بودند که با عملکردشان مانع قالیباف شدند.






منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار