کد خبر: ۴۸۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 01 September 2017
بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکا، رئیس‌جمهوری این کشور به شدت از وزیر امور خارجه کابینه‌اش ناراحت است و نسبت به وفاداری مشاور ارشد اقتصادی خود نیز تردید دارد.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چند تن از افراد نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به روزنامه واشنگتن پست گفتند ترامپ نسبت به صحبت‌های رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا درباره مسائل مربوط به تعداد سربازان در افغانستان و همچنین محاصره قطر و سیاست کوبا خرسند نیست.


این افراد همچنین اعلام کردند، ترامپ نسبت به وفاداری گری کوهن، مشاور ارشد اقتصادی خودش نیز تردید دارد چراکه این مشاور ارشد اقتصادی به انتقاد از نحوه رویارویی ترامپ با راهپیمایی راست‌های افراطی در شارلوتزویل در 12 اوت انتقاد کرده است.


جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید نیز به نظر می‌رسد که یکی از افرادی باشد که ترامپ به وی اعتمادی ندارد و از نحوه فعالیت وی ناراحت است.


در ماه‌های اخیر چند تن از مقام‌های دولت ترامپ شامل شون اسپایسر، مسئول مطبوعاتی کاخ سفید، رینس پریباس، رئیس دفتر کارمندان کاخ سفید، آنتونی اسکاراموچی، مدیر ارتباطات و استیو بنن، استراتژیست ارشد ترامپ از سمت‌های خود استعفا کردند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار