فرمانده انتظامی استان گفت: یک باند حرفه ای شرارت و توزیع موادمخدر به سرکردگی اوباش سابقه دار معروف به "کامی سوسکه" متلاشی و چهار نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۸۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 29 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر استان در طرحی مشترک با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، دستگاه قضائی و کلانتری 19 طاقبستان، مخفیگاه یکی از توزیع کنندگان سابقه دار مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در این عملیات که تا ساعت 4 بامداد به طول انجامید، سرکرده باند شرارت و توزیع موادمخدر معروف به "کامی سوسکه" به همراه مادرش و سه تن دیگر از اعضای باند دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: بیش از سه کیلوگرم هروئین و شیشه جاساز شده، از مخفیگاه متهمان کشف شده است، همچنین سه دستگاه خودرو و چهار منزل مسکونی متعلق به سرکرده باند که در امر توزیع موادمخدر مورد استفاده قرار می گرفت، پلمب و در راستای اجرای قانون ماده 13 مبارزه با موادمخدر به نفع دولت ضبط شد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: کامران بهرامی کاشانتویی معروف به "کامی سوسکه" به همراه برادرش که در حال حاضر متواری است، سوابق کیفری متعددی از جمله شرارت، زورگیری، تجاوز به عنف و توزیع موادمخدر دارند.

وی ادامه داد: در راستای دستور مقام قضائی تصویر متهمان در اختیار رسانه ها قرار گرفته است تا شهروندان در صورت شکایت از این افراد به پلیس مبارزه با موادمخدر مراجعه نمایند، همچنین با توجه به مخوف بودن اعمال این باند، افرادی که پیش از این مورد روزگیری و یا آزار و اذیت قرار گرفته بودند، از مراجعه به پلیس خودداری می کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از پایان این عملیات، منزل یکی دیگر از توزیع کنندگان موادمخدر نیز مورد بازرسی قرار گرفت و چند ده قطعه کبوتر که روی پاهای آنها مخزن حمل موادمخدر تعبیه شده بود، کشف و توقیف شدند.

سردار امان اللهی متذکر شد: برخورد قاطع، قانونمند و مستمر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با عرضه و توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار قرار دارد اما پلیس برای این کار به شدت نیازمند همکاری مردم است، لذا شهروندان در صورت اطلاع از اینگونه اعمال مجرمانه می توانند با شماره 128  و یا 38234190 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار