رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه امنیت سرمایه‌گذار از موضوعاتی است که به صورت جدی در شورای شهر دنبال خواهیم کرد، گفت: زمینه حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری مشهد فراهم می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 28 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهدمقدس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی پنجمین دوره شورای شهر مشهد جذب سرمایه‌گذار و ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در پایتخت معنوی ایران اسلامی است، اظهار داشت: نگرش پنجمین دوره شورای شهر مشهد در ارتباط با جذب سرمایه‌گذار به این صورت است که باید تمام شرکای اجتماعی و اقتصادی ما، در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند.

رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در دوره پنجم به ریاست احمد نوروزی که تجربیات ارزشمندی در این حوزه دارد، فعالیت خود را آغاز کرده و علاوه بر این موضوع کارگروه ویژه‌ای در شورا با عنوان توسعه توس به‌دلیل موقعیت ممتاز گردشگری این حوزه شکل گرفته تا بیشتر بتوانیم از ظرفیت‌های شهر بهره ببریم.

حیدری با اشاره به اینکه متاسفانه مشکلاتی در زمینه سرمایه‌گذاری در مشهد وجود داشته که باید برطرف شود، گفت: به عنوان مثال قرارداد پروژه‌هایی در نخستین دوره شورای شهر مشهد منعقد شده که در چند ماه گذشته اصلاحیه برای آن‌ها لحاظ شده، این در صورتی است که اگر پروژه‌ای 20 سال معطل بماند دیگر انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذار باقی نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: باغ وکیل‌آباد، کشف‌رود، کمربند سبز مشهد و دیگر مجموعه‌های زیربنایی و تفریحی شهر می‌تواند با جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران توسعه پیدا کند از این رو در شهرداری و شورای شهر این اطمینان را به سرمایه‌گذار می‌دهیم که به تعهدات خود پایبند هستیم.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه امنیت سرمایه‌گذار از موضوعاتی است که به‌صورت جدی در شورای شهر دنبال خواهیم کرد، عنوان کرد: مشهد مقدس از ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری و زیارت برخوردار است در نتیجه برای رونق اقتصادی شهر و همچنین اشتغال‌زایی باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار