خشایار الوند نویسنده سریال «پایتخت۵» بیان کرد که احتمالا این فصل آخرین فصل از سریال خواهد بود و به همین دلیل تلاش دارند که بهترین «پایتخت» را بسازند.
کد خبر: ۴۸۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 26 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از پایگاه خبری گلونی، خشایار الوند درباره مجموعه «پایتخت ۵» و اینکه این روزها در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: سریال «پایتخت» قرار است در ۱۵ قسمت به نگارش دربیاید که تاکنون حدود ۱۳ قسمت از آن نوشته شده است و این روزها در مراحل پایانی نگارش این مجموعه هستیم.

بخوانید:  تبلیغات نامزدها تا ساعت ٨ صبح روز پنجشنبه
وی با اشاره به حساسیت هایی که برای نگارش فیلمنامه این مجموعه وجود دارد، اظهار کرد: ما با وسواس عین دیالوگ ها را سر صحنه کار می کنیم و فیلمنامه به گونه ای است که امکان ندارد بتوان به صورت بداهه و بدون متن سر صحنه کار کرد.

الوند با اشاره به ویژگی های این فصل از سریال «پایتخت» اظهار کرد: ما تلاش کردیم که این سریال به لحاظ لوکیشن و موقعیت های بصری با باقی فصل ها فرق کند و به همین دلیل جذابیت های زیادی دارد. فضاها در این فصل دایم عوض می شود و تنوع و تغییر بسیاری داریم و شخصیت ها و قصه درگیر چالش هایی می شوند که در فصل های قبلی وجود نداشته است.

بخوانید:  رسانه‌های عراقی در لرستان چه می‌کنند
این نویسنده در پایان با اشاره به اینکه ممکن است «پایتخت» دیگر ادامه نداشته باشد، عنوان کرد: از آنجایی که احتمال دارد این سریال آخرین فصل از «پایتخت» باشد ما تلاش داریم که بهترین «پایتخت» را بسازیم.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری این روزها در حال تصویربرداری است که محسن تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی در آن مشغول به ایفای نقش هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار