مراسم تحلیف شورای شهرهای مختلف کهگیلویه با حضور فرماندار، معاون فرماندار و برخی ازمدیران این شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹ 24 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این مراسم که اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دهدشت،سوق، دیشموک و قلعه‌رئیسی نیز حضورداشتند فرماندار کهگیلویه اظهار داشت:اعضای شورای اسلامی دراجرای وظایف باهم تعامل داشته باشند و از بروز بحث های اختلافی درمجموعه شهرداری و شورا بپرهیزند.پوزش ادامه داد برگزاری انتخابات باشکوه ۲۹ فروردین نتیجه مشارکت و موقعیت شناسی مردم بود.
علی پوزش با بیان اینکه با استفاده از روش انتخابات الکترونیکی ضریب خطا به میزان قابل توجهی در این دوره کاهش پیدا کرد افزود: اگر انتخابات شورای شهر دهدشت الکترونیکی نبود قطعاً نتیجه انتخابات چیزی غیر از انتخاب این هفت نفر بود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی در نظام اسلامی و در بین مردم تصریح کرد: امیدوارم شورای پنجم برای رفع مشکلات شهروندان تلاش کند.
پوزش گفت : اعضای شورای شهر حق دخالت در عزل و نصب کارکنان شهرداری را ندارند.
همچنین وی ممنوعیت انجام معامله اعضای شورای شهر با شهرداری و اطلاع از حساب‌های شهرداری را از دیگر موارد مهم و مورد تأکید در شوراها عنوان کرد.
 
برگزاری مراسم تحلیف شورای شهرهای کهگیلویه/ اعضای شورا سوگند یاد کردند 

در پایان منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای دهدشت، سوق، قلعه رئیسی و دیشموک با انتخاب هیئت رئیسه سنی مراسم سوگند یاد کردند.
متن سوگندنامه که اعضای شوراها با هم آن را قرایت کردند؛
«من در برابر کلام الله مجید، به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظائف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.»
خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار