بیژن شجاعیان رئیس کانون اصلاح و تربیت از جلب رضایت اولیاء دم و آزادی زندانی محکوم به قصاص نفس در اندرزگاه نسوان یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 22 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های کهگیویه وبویراحمد بیژن شجاعیان رئیس کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان یاسوج درگفتگو با واحد اطلاع رسانی این اداره کل از پیگیری مددکاران اندرزگاه نسوان ، شورای حل اختلاف زندان یاسوج در جلب رضایت اولیاء دم و رهائی یک نفر زندانی که به اتهام قتل نفس در زندان بسر میبرد خبر داد.
بر اساس این گزارش رئیس کانون اصلاح و تربیت یاسوج گفت: زندانی (( م. ذ )) که به اتهام قتل نفس در اندرزگان نسوان تحمل حبس می نمود با پیگیری اعضاء شورای حل اختلاف زندان ، مددکاران و کمک خیرین و نیکو کاران رضایت اولیاء دم جلب و پس از ۸ سال با پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشت .
وی گفت : مددکاران اندرزگاه نسوان پس از پیگیریهای فرواوان و برگزاری جلسات متعدد با خانواده مقتول موفق به جلب رضایت آنان شده و با پرداخت کمترین میزان دیه با توجه به وضع مالی زندانی مذکور ؛ اولیاء دم با امضای رضایت نامه کتبی موجبات آزادی و بازگشت زندانی موصوف به آغوش گرم خانواده اش فراهم گردید .
شجاعیان در ادامه از پشتیبانی و حمایت بی دریغ مدیر کل زندانها ، پیگیری شورای حل اختلاف مستقر در زندان و مددکاری اندرزگاه نسوان به خصوص خانم گشتاسبی که در نجات یک نفر از مرگ و آزادی او از قید حبس ، اهتمام فراوانی داشته اند تقدیر و تشکر نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار