در مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم رشت ؛
تابناک / اعضای شورای چهارم رشت طی مراسمی تجلیل شدند و سکان شورای این شهر را به منتخبین شورای پنجم سپردند.
کد خبر: ۴۸۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 21 August 2017
تابناک / اعضای شورای چهارم رشت طی مراسمی تجلیل شدند و سکان شورای این شهر را به منتخبین شورای پنجم سپردند.

در آخرین روزهای فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی رشت، مراسم تجلیل از اعضای این دوره پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای منتخب شورای پنجم رشت نیز همراه بود، رئیس سال پایانی دوره چهارم شورای رشت با اشاره به تلاش اعضای این دوره از شورا برای رفع نواقص شهر رشت اظهار کرد: شوراها نماد جمهوریت نظام اسلامی هستند.

مسعود کاظمی افزود: طی چهار سال گذشته، شورای رشت بیش از یک هزار و ۱۶۰ مصوبه داشته و حدود ۲۰۰ جلسه را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات شورای رشت در راستای رفع مشکلات همیشگی رشت بوده ادامه داد: مصوبه بهسازی لندفیل سراوان رشت، پروژه هدایت آب های سطحی و تدوین شیوه نامه سرمایه گذاری برای شهر رشت از جمله مهمترین مصوباتی بوده که طی این چهار سال توسط شورای رشت به تصویب رسیده است.

رئیس سال پایانی فعالیت شورای چهارم تصریح کرد: افزایش بودجه یکصد و ۹۲ میلیارد تومانی شهرداری رشت از سال ۹۲ به حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در شورای چهارم رشت رقم خورده است.

وی با ابراز امیدواری از استمرار پیگیری های شورای چهارم توسط منتخبین شورای پنجم گفت: همفکری و تعامل با دستگاه های مختلف از جمله اهداف شورای چهارم بوده است که امیدوار هستیم در شورای پنجم نیز در اولویت قرار گیرد.

فقدان درآمد کافی، مشکل اصلی شهرداری رشت

سخنگوی شورای چهارم نیز که از منتخبین شورای پنجم رشت است در این مراسم با بیان اینکه تلاش شورای چهارم در راستای ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در مدیریت شهری بوده اظهار کرد: طی چهار سال گذشته، مشارکت شهروندان و گروه های مردم نهاد در مدیریت شهر بی نظیر بوده است.

فاطمه شیرزاد افزود: افزایش فضای سبز و آزادسازی حرائم دو رودخانه زرجوب و گوهررود در راستای جلوگیری از بزهکاری های اجتماعی و همینطور افزایش تجهیزات آتشنشانی رشت برای تبدیل رشت به شهری امن برای زندگی از جمله اقداماتی بوده که در شورای چهارم رقم خورده است.

وی مشکل اصلی شهر رشت را فقدان مدیریت واحد و یکپارچه شهری و نبود درآمد کافی برای شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: باید با تعامل و همفکری بیشتر بین شورا و شهرداری رشت و دستگاه ها و نهادهای مختلف، نواقص رشت را رفع کنیم.

رشت به شهری برتر تبدیل می شود

نماینده اعضای شورای پنجم رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه فعالیت این شورا در چهار سال آینده دنباله رو شورای چهارم است اظهار کرد: رفع نواقصی که طی چهارسال اخیر صورت نپذیرفته است، وظیفه اصلی شورای پنجم است.

احمد رمضانپور نرگسی افزود: تلاش شورای پنجم در راستای به ثمر رساندن فرصت هایی است که رشت برای رسیدن به توسعه دارد.

وی با اشاره به مسئولیت دو شهردار و سه سرپرست طی چهار سال احیر در مدیریت شهرداری رشت گفت: شورای پنجم باید به دور از هرگونه تفکر سیاسی تنها در مسیر توسعه رشت قدم بردارد.

عضو شورای پنجم رشت با تاکید بر اینکه دخیل کردن تفکرات سیاسی در کارهای اجرایی بزرگترین خیانت به رای مردم و آرمان های انقلاب است افزود: تعامل و همفکری و بهره مندی از تجربه های همه دلسوزان در شورای پنجم یک اصل است.

رمضانپور نرگسی تصریح کرد: تلاش شورای پنجم این است که با تعامل با همه نهادهای نظارتی، امنیتی، دولتی، انتظامی و ...، رشت را از بن بست درآورده و به شهری بهتر تبدیل کند.

وی ابراز امیدواری کرد: پس از چهار سال فعالیت شورای پنجم، رشت به شهری برتر برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.

در این مراسم از اعضای شورای چهارم تجلیل به عمل آمد. هرچند تعدادی از آن ها در مراسم حضور نداشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار