فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف محموله ۱۳۹ کیلوگرمی مواد مخدر توسط پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.
کد خبر: ۴۸۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 21 August 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رضا ایران نژاد اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان روز گذشته در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵  مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی تخصصی از آن ۱۳۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

ایران نژاد تصریح کرد:در این رابطه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه این محموله قاچاق از شرق کشور به مقصد شهرهای مرکزی بارگیری شده بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و ۱۲۸ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری  متخلفان اقدام شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار