واقعیات عدم رای اعتماد به بی طرف از زبان تاجگردون
تاجگردون:بحث معامله نبود تنها وجود بحران اب در برخي مناطق بود كه منجر به اين شد كه بيطرف راي نياورد. اصولگرايان سنتي همچون كامران. حاج بابايي. زاهدي تلاش كردند راي بياورد و خيلي از اصلاح طلبان هم به او راي ندادند. به نظر من ايشان ميتوانست اين چالش را به حداقل برساند و تا لحظه هاي اخر هم تلاش كردم اين اتفاق حاصل شود ولي نطق ضعيف و بي انگيزه ايشان اين تلاش را بي نتيجه كرد.
کد خبر: ۴۸۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹ 21 August 2017
پس از پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، همه ی وزرا موفق به کسب رای اعتماد شدند بجز بی‌طرف که برخی محافل وی را نماینده خاتمی در دولت می نامیدند.
اما این عدم اعتماد مجلس به وزیر اصلاح‌طلب معرفی شده در محافل سیاسی و رسانه‌ای بازتاب های متفاوتی داشت. در برخی از این بازتاب ها نوعی سرخوردگی در میان اصلاحاتی ها به چشم می خورد و حتی نمایندگان همسو با دولت در مجلس را به معامله گری متهم کردند.اما غلامرضا تاجگردون با چنین نظراتی موافق نیست و اعلام کرده که بحث معامله نبود تنها وجود بحران اب در برخي مناطق بود كه منجر به اين شد كه بيطرف راي نياورد. اصولگرايان سنتي همچون كامران. حاج بابايي. زاهدي تلاش كردند راي بياورد و خيلي از اصلاح طلبان هم به او راي ندادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون در یادداشتی نوشت :حبيب الله بيطرف انسان متخصص و اصلاح طلبي كه نتوانست از مجلس راي اعتماد بگيرد. چرا؟ روزي كه به مجلس معرفي شد در اولين روز و در جلسه برگزار شده با كميسيون توازن اعلام كردم او انسان متخصصي است كه ميتواند منشاء اثر باشد. فارغ از مخالفين سياسي كه داشت بحثي بواسطه نوع نگاه و سوابق اجرايي در برنامه ها در بين نمايندگان برخي از مناطق شكل گرفت كه تنها كسي كه ميتوانست اين ابهامات را رفع كند خود ايشان بود. فراموش نكنيم نمايندگاني كه در مجلس حضور دارند همگي از گوشه اي از ايران امده اند كه وظيفه دارند مطالبات منطقه و حقوق انان را پيگيري كنند. انان به اين جمع بندي رسيده بودند وزارت مهندس بيطرف با نوع نياز منطقه شان تعارض دارد. تلاشهاي صورت گرفته شده براي نزديك كردن اين ديدگاهها به نتيجه نرسيد. بحث معامله نبود تنها وجود بحران اب در برخي مناطق بود كه منجر به اين شد كه بيطرف راي نياورد. اصولگرايان سنتي همچون كامران. حاج بابايي. زاهدي تلاش كردند راي بياورد و خيلي از اصلاح طلبان هم به او راي ندادند. به نظر من ايشان ميتوانست اين چالش را به حداقل برساند و تا لحظه هاي اخر هم تلاش كردم اين اتفاق حاصل شود ولي نطق ضعيف و بي انگيزه ايشان اين تلاش را بي نتيجه كرد. او شايسته بود ولي نتوانست مطالبات مردم را در كنار فهم كارشناسيش خوب تعريف كند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
درمجلس کلامعامله بود اعتدالیون ادمای زرنگی هستنده
بهمیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
حالا جناب تاج گردون شما رای دادید به بی طرف یا ندادید !
شما اصول گرایید یا اصلاح طلب !
اگر یک صدم تلاشی که برای رحمانی فضلی کردید برای بیطرف می کردید تنها وزیر اصلاح طلب رای می اورد
مردم خیلی زرنگ هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار