صبح امروز تجمعی از طرف برخی از اهالی منطقه دولت آباد یاسوج در جلوی استانداری برگزار شد که هدف از آن انتخاب نام شهدای دولت آباد برای بیمارستان در حال تاسیس این منطقه بود.
کد خبر: ۴۸۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 19 August 2017
جمعی از اهالی منطقه دولت‌آباد یاسوج با حضور محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار نامگذاری بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج به نام شهدای دولت‌آباد شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در برخی سایت ها و خبرگزاری های استان ، خبری مبنی بر اعتراض به نامگذای بزرگترین بیمارستان در حال تاسیس کهگیلویه و بویراحمد ، در جلوی استانداری ، منتشر شده است.
بنابر این گزارش صبح امروز جمعی از اهالی منطقه دولت آباد یاسوج با حضور در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با نوشتن پلاکاردهای از استاندار این استان خواستار نامگذاری بیمارستان ۲۸۳ تخت‌خوابی یاسوج به نام شهدای دولت آباد شدند.

یکی از اهالی این منطقه در همین خصوص به خبرنگاران گفت: با توجه به واگذاری زمین برای ساخت این بیمارستان به صورت نیم بها در 20 سال گذشته به دولت درخواست داشتیم که نام بیمارستان به‌نام شهدای دولت آباد ثبت شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بین نام‌های شهید جلیل، شهید بزرگمهر و شهدای دولت آباد اختلاف وجود دارد که مردم اهالی دولت آباد خواستار نام‌گذاری این بیمارستان به نام شهدای دولت آباد شدند اما نظر مسؤولان بر روی شهید جلیل است.
 
کشمکش و اعتراض بر سر نام یک بیمارستان در کهگیلویه و بویراحمد + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار