رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده : امیدواریم همه مردم نسبت به حمایت از منابع طبیعی و محیط زیستی پایدار همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 17 August 2017
یک بهله جغدشکاری شاخ دار که توسط یکی از دوستداران محیط زیست به اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لنده تحویل داده و پس از هماهنگی با محیط زیست در طبیعت این شهرستان رها شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ذبیح الله محمدی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن اشاره به ارزش محیط زیست و ضرورت نگهداری از زیست گاه های جانوری و گیاهی در طبیعت گفت: طبیعت زیبای ما بهترین زیستگاه برای انواع جانوران و پرندگان است که ایجاد بسترهای لازم را برای نگهداری از این زیست بوم دارا می باشد.

وی افزود: در راستای حفظو حراست از منابع طبیعی و محیط زیست همه باید کوشا باشیم و خود را در برابر حفظ و حراست از این نعمت های الهی موظف و مسئول بدانیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از دوستداران محیط زیست در اقدامی زیبا یک بهله جغد شکاری شاخ دار را که در منزل وی گرفتار شده بود را تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده داد که با هماهنگی با اداره محیط زیست نسبت به رها سازی در طبیعت اقدام شد.

وی تاکیدکرد: این جغدشکاری شاخ دار پس از معاینه اولیه با حضور کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در یکی از مناطق طبیعی شهرستان لنده رها شد.

محمدی اظهارکرد: امیدواریم همه مردم نسبت به حمایت از منابع طبیعی و محیط زیستی پایدار همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

گفتنی است شهرستان لنده اداره محیط زیست ندارد و همچنان زیرنظر اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه می باشد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار