امام جمعه شهرستان دهلران در دیدار با کارکنان و فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، اظهار کرد: آزادگان بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند.
کد خبر: ۴۷۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 16 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به اینکه امنیت یک نعمت الهی است که باید قدر آن را بدانیم، گفت: 26 مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است.
 
وی افزود: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است، اقتدار نیروی انتظامی ، مایه افتخار ماست، از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان دهلران قدردانی می کنم.
 
وی تاکید کرد: از خداوند متعال مسئلت دارم که امنیت را برای مملکت ما و برای همه مسلمانان جهان و ملت هایی که می خواهند با صلح و امنیت زندگی کنند، پایدار و توان قدرت نیروهای مسلح اسلام را در برابر دشمنان بیشتر کند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران نیز در این دیدار با اشاره به افزایش اعتماد عمومی مردم به پلیس گفت: مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه نشان اعتماد آنان به پلیس است.
 
سرهنگ منوچهر مکی مقابله با مجرمان را از اولویت های کاری پلیس در این شهرستان خواند و بر تلاش مستمر تمامی یگان های اجرایی پلیس در این جهت تاکید‌ کرد./م
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار