رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: بدون شک پشت قضایای تیراندازی به ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در کوه حاتم مافیای از قاچاق زغال هستند
کد خبر: ۴۷۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 15 August 2017
ئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از نقش اساسی مافیای قاچاق زغال در حوادث تیراندازی به ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده در کوه حاتم قیام پرده برداشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ذبیح اله محمدی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنده گفت: منابع طبیعی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در حیات بشری هستند که این نقش را می توان در کاهش میزان خسارت سیلاب ها و تنفس همه انسان ها احساس کرد.

وی افزود: حوادث تلخ گوناگون در حوزه منابع طبیعی باعث شده است تا این اداره در راستای وظیفه ذاتی خویش از انفال به عنوان مهمترین میراث آیندگان با صیانت و پاسداری کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: بدون شک پشت قضایای تیراندازی به ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در کوه حاتم مافیای از قاچاق زغال هستند که این زغال ها را به استان های جنوبی، مرکزی و شمالی با قطع درختان و تهیه زغال قاچاق می کنند.

وی اظهارکرد: انتظار می رود مسئولان استان خوزستان نسبت به برخورد قاطع با این قاچاقچیان در حوزه تحت نفوذ خود در کوه حاتم اقدامات لازم را به جهت کاهش میزان خسارات بیشتر به منابع طبیعی داشته باشند.

محمدی گفت: پرونده عاملان تیر اندازی به ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از سوی مقام قضایی در حال رسیدگی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در ادامه فرهنگ سازی و آموزش های مستمر را مهمتر دلیل کاهش خسارت به جنگل های کوه سیاه و سفید بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار