نماینده سپیدان گفت
علاالدین خادم نماینده سپیدان طرح تحول سلامت را یکی از نقاط قوت کارنامه چهار ساله وزارت بهداشت دانست و گفت: طرح تحول سلامت یک برنامه اساسی برای ارتقا زیرساخت های سلامت جامعه است که اجرای آن به صورت قطعی برای نظام سلامت ضروری است.
کد خبر: ۴۷۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 13 August 2017
تابناک فارس به نقل از اعتدال:نماینده سپیدان گفت:طرح تحول سلامت در مرحله اجرا توانست رضایت مردم را تا حدودی به دست آورد اما این کامل و کافی نیست و لازم است با حمایت از این طرح آن را به صورت کامل و جامع اجرا کرد.

به گفته او طرح تحول سلامت پتانسیل تامین سلامت جامعه به صورت کامل را داردو وزیر پیشنهادی هم برای ارتقا و به سرانجام رساندن آن برنامه اساسی دارد.

خادم همچنین  با اشاره به اینکه در سه بخش میت وان طرح تحول سلامت را حمایت کرد افزود: یکی از عرصه هایی که میتوانند به اجرای این طرح کمک کنند حمایت های تبلیغی و فرهنگی است که به وسیله آن مردم با این طرح بیشتر آشنا میشوند و خودشان به اجرای کامل آن کمک خواهند کرد.

 وی در ادامه افزود: کمک های مالی و بودجه ای مهم ترین بخش از حمایت های طرح تحول سلامت است که در این بخش دولت، مجلس و بالاخص بیمه ها در تامین اعتبارات برای پیشبرد طرح تحول نظام سلامت باید همکاری های لازمه را انجام دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درباره کارنامه چهار ساله وزیر بهداشت اضافه کرد: نقاط قوت زیادی در کارنامه حسن قاضی زاده هاشمی دیده می شود که از جمله آنها میتوان به همین طرح تحول سلامت اشاره کرد که به نظر من بارزترین نقطه قوت او است همچنین ارتباط خوبی که این وزیر با دولت دارد را می توان به عنوان یک نقطه قوت در کارنامه اش برشمرد.

او در پایان گفت: علاوه بر این وزیر بهداشت در طول فعالیت های خود، نیروهای توانمندی را به کار گرفت و این به دلیل توانمند بودن دکتر هاشمی در انتخاب افراد بر اساس شایستگی هایشان است به همین علت امیدوارم او با رای بالایی در مجلس به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار