سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم وعده داد تیم آتلیه طهران قم فصل آینده مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 13 August 2017
به گزارش تابناک قم، علی مسعودی اظهار داشت: خوشبختانه در بازی اخیر در لیگ برتر فوتسال نتیجه خوبی کسب کردیم و توانستیم ۳ امتیاز از دربی بگیریم و نکته مثبت این بازی برای فوتسال قم این بود که ۳ امتیاز این بازی تحت هر شرایطی در قم می‌ماند و به یک تیم قمی اختصاص می‌یافت.

وی افزود: روز اولی که سال گذشته وارد لیگ دسته اول شدیم و رویای صعود به لیگ برتر را در ذهن داشتیم تصمیم بر این بود که به لیگ برتر برسیم و این موفقیت با تلاش همه اعضای تیم و حمایت اهالی فوتسال به دست آمد و امروز اگر دربی فوتسال قم در لیگ برتر برگزار می‌شود به واسطه همین حمایت و خواست عمومی است.

سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: طبقه برنامه ریزی که داشته‌ایم می‌خواهیم امسال در نیمه بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار بگیریم و این نوید را به مردم قم می‌دهم که تیم آتلیه طهران قم فصل آینده مدعی قهرمانی می‌شود.

مسعودی بیان داشت: انشاء الله اگر آتلیه طهران سال آینده با همین نفرات، کادر و حمایت هواداران در لیگ برتر حاضر باشد با اضافه کردن چند بازیکن دیگر ما می‌توانیم برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگیم به طوری که در گذشته هم این سابقه وجود داشته که تیمی از قم مدعی قهرمانی باشد.

وی عنوان کرد: هواداران ما در هر بازی خانگی با تمام وجود پشتیبان تیم ما هستند و از این بابت از همه مردم قم تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت مردمی از تیم ما تداوم داشته باشد و از سوی مسئولان هم نگاه مثبتی به تیم وجود داشته باشد.

سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: فوتسال قم به اندازه‌ای ظرفیت دارد که علاوه بر حضور ۲ تیم در لیگ برتر فوتسال ایران، می‌تواند در لیگ‌های دسته اول و دوم کشور نیز چند تیم داشته باشد و اینکه قم را مهد فوتسال ایران بدانیم اغراق نیست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار