رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از خرید تضمینی بیش از ۳۳۵ هزار تن گندم مازاد بر مصرف زارعین استان از آغاز برداشت گندم تا کنون خبرداد.
کد خبر: ۴۷۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 09 August 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،اسمعیل کریم زاده با بیان این مطلب اظهارکرد : از 134 مرکز خرید دولتی در استان 107 مرکز مربوط به سازمان تعاون روستایی و 27 مرکز خرید مربوط به شرکت غله و خدمات بازرگانی است و تمامی اهتمام عوامل اجرایی در این زمینه تسهیل روند خرید گندم مازاد بر مصرف زارعین است .

کریم زاده افزود: خرید گندم آبی و دیم نیز از کشاورزان استان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی به میزان 236 هزار تن و توسط مراکز خرید تعاون روستایی استان 99هزارو 500 تن بوده است.

وی همچنین ادامه داد: از آغاز فصل خرید گندم در استان بیش از 16هزار تن گندم بذری در استان توسط مراکز خرید دولتی انجام شده است.

وی گفت: خرید بذری گندم توسط پنج شرکت تولید و فرآوری انواع بذر گندم در طبقات مختلف گواهی شده، پرورشی و مادری انجام می شود.

وی بیان کرد: بهای این میزان گندم خریداری شده در حدود 437 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد می شود که تاکنون 43 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران تا کنون پرداخت شده است و در اسرع وقت مطالبات گندمکاران با تخصیص اعتبارات پرداخت خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار