رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: خرید تجهیزات دندانپزشکی برای راه‌اندازی ۱۰ واحد دندانپزشکی انجام شده است.
کد خبر: ۴۷۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 09 August 2017
محمدرضا محمدی‌ساردو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات دندانپزشکی در نقاط محروم توسط معاونت‌های بهداشت و اجتماعی وزارت بهداشت با استفاده از پتاسیل دندانپزشکان خیر وبخش دولتی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان، وزارت بهداشت تعدادی دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور داده است، عنوان کرد: به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یک دستگاه کامیون حاوی یونیت دندانپزشکی وتجهیزات مربوطه تحویل داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت تصریح کرد: مستند دهان در راستای آموزش سلامت دهان و دندان در جنوب کرمان ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه خرید تجهیزات دندانپزشکی برای راه‌اندازی 10 واحد دندانپزشکی انجام شده است، بیان کرد: همچنین بروز رسانی یک واحد به ارزش 930 میلیون تومان در جنوب کرمان صورت گرفته است.

محمدی‌ساردو با اشاره به اقدامات انجام شده در این دانشگاه، گفت: آموزش 10 دندانپزشک جدید در ستاد معاونت بر طبق آیتم‌های دندانپزشکی جامعه‌نگر، پیگیری جذب دستیاران دندانپزشکی، پایش وارزشیابی 17 واحد دندانپزشکی نیز در این منطقه انجام شده است.

وی اظهار‌داشت: همچنین تحویل یک عدد موبایل کلینیک وخرید ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای این کلینیک سیار  و استقرار آن در شهرستانها و غیره از جمله اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری در جنوب کرمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت تصریح کرد: ارتقاء کیفیت آموزش‌های بهداشت دهان و دندان وارتقاء شاخص DMFT، ارتقاء کیفیت واحدهای دندانپزشکی نیز در دستور کار معاونت بهداشتی این دانشگاه است.

وی افزود: همچنین برگزاری کارگاه‌های پالپ زنده واورژانس‌های دندانپزشکی جهت گروه هدف، راه‌اندازی کلینیک تجمیعی دندانپزشکی در شهرستان جیرفت، بررسی فلوراید آب آشامیدنی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و غیره از جمله اقدامات این نهاد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار