در مراسم مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی جاده ولایت در مشهد مقدس با اهدا لوح یادبودی از زحمات و تلاش های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت تقدیر و تجلیل شد .
کد خبر: ۴۷۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 06 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی روضوی جاده ولایت در مشهد مقدس ،با اهدا لوح یاد بود،از علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و تجلیل شد .

با حضور معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ،مدیران کل ادارات ورزش و جوانان ،مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی جاده ولایت در مشهد مقدس برگزار شد.

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: معنویت خاصی در رویداد جاده ولایت وجود دارد، به طوری که نوع پوشش لباس های کاروان دوندگان تا حمل پرچم مقدس بارگاه مطهر رضوی در مسیر ، عشق و ارادت به امام رضا (ع) را نشان می دهد.

احمدی خاطر نشان کرد: تاثیری که این رویداد در مسیر حرکت در بین مردم و شهرهای مختلف گذاشته نکته ای است که نشان دهنده اهمیت موضوع جاده ولایت است، باید گفت استقبال خوبی از سوی مردم در مسیر حرکتی این عزیزان صورت گرفت و در واقع دوندگان این کاروان به عنوان کسانی که مسیر قدمگاه های امام رضا(ع) را طی می کنند مورد احترام مردم قرار هستند.
 
تجلیل از مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مشهد 

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم ضمن تشکر از برگزارکنندگان هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت گفت :وجود پرچم سبز رضوی در استان کهگیلویه وبویراحمد باعث برکت و حل مشکلات بوده و مایه نور چشم مردم است.

وی توسعه و ترویج روحیه ورزشی و پهلوانی از دیگر اهداف این کاروان عنوان کرد و بیان داشت: این افراد می‌توانند الگوی خوبی برای نسل جوان در استان ما و دیگر نقاط کشور باشند.

ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی از حضور کاروان ورزشی و حاملان پرچم امام رضا (ع) گفت: همه مردم ایران و به خصوص استان کهگیلویه وبویراحمد به وجود حاملان پرچم مقدس رضوی افتخار می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه حضور ورزشکاران و حاملان پرچم رضوی در استان مایه افتخار و مباهات است، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد عاشق اهل بیت (ع) بوده و از کاروان جاده ولایت در طول اقامت در استان به خوبی استقبال کردند.

در این مراسم با اهدا لوح یادبودی از زحمات و تلاش های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت تقدیر و تجلیل شد .

این مراسم در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد .

دوندگان کاروان هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی جاده ولایت ۲۸ تیرماه حرکت خود را از یادمان شهدای شلمچه آغاز کردند و با طی کردن مسیر ۲ هزار کیلومتری پنج استان خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد ،فارس، یزد، خراسان جنوبی و ۵٠ شهر، وارد مشهد شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار