ساعاتی پیش جسد وی پیدا و به درمانگاه بندرطاهری انتقال تا پس از سیرمراحل قانونی به زادگاه وی در شهرستان لنده درکهگیلویه وبویراحمد انتقال داده شود.
کد خبر: ۴۷۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 06 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  ؛ عصر روز شنبه حدود ساعت 19 مرد حدودا 30 ساله اهل شهرستان لنده که درسواحل بندرطاهری عسلویه مشغول شناکردن بود متاسفانه دچار غرق شدگی وتلاش نیروهای امدادی برای نجات وی نتیجه ای در برنداشت.

براساس این گزارش که راک نیوز آن را منتشر کرده است ، ساعاتی پیش جسد وی پیدا و به درمانگاه بندرطاهری انتقال تا پس از سیرمراحل قانونی به زادگاه وی در شهرستان لنده درکهگیلویه وبویراحمد انتقال داده شود.

متوفی که در یکی از پزوژه های ساخت وساز در عسلویه مشغول به کارگری بود بنام بهزاد بویر میباشد.

لازم به ذکر است ، عدم وجود صنایع و فرصت های شغلی ساده و حرفه ای سبب گردیده تا بخش زیادی از پتانسیل ونیروهای جوان کهگیلویه بزرگ برای کسب حد اقل درآمد ،ماه ها بدور از خانوداه در بنادر به شغل کارگری ساده و گاها بدون بیمه تن دردهند.

سقوط کارگر جوان از آپارتمان درحال ساخت در حاشیه بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز ویا مرگ کارگر دیگری در ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه شیراز نمونه های از جان باختن جوانان خطئه ای هستند که برای بدست آوردن لقمه ای نان وبدور از خانواده چنین سختی هایی را تحمل میکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار