جاوید : شهرداری یاسوج تمامی تلاش خود برای تجهیز و ساماندهی بوستان‌های موجود و احداث بوستان‌های جدید برای توسعه فضای شهری و افزایش خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران را به کار گرفته است.
کد خبر: ۴۷۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 06 August 2017
شهردار یاسوج از افتتاح و بهره‌برداری از بوستان غدیر در این شهر در هفته جاری خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: تلاش و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای شهروندان، مسافران و گردشگران از رسالت‌های مهم شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج با اشاره به گردشپذیر بودن کهگیلویه و بویراحمد و افزایش حجم مسافران و گردشگران در این فصول در استان به خصوص یاسوج، افزود: باید تمهیدات لازم برای حضور مهمانان را در مرکز استان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم توسط شهرداری برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران اندیشیده شده است، گفت: توسعه و تامین زیرساخت‌های اسکان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران است.

این مسوول به ظرفیت‌سازی مناطق در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران و گردشگران در مرکز استان اشاره کرد و یادآور شد: حدود هفت بوستان در یاسوج برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

جاوید، تصریح کرد: شهرداری یاسوج تمامی تلاش خود برای تجهیز و ساماندهی بوستان‌های موجود و احداث بوستان‌های جدید برای توسعه فضای شهری و افزایش خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران را به کار گرفته است.

شهردار یاسوج در ادامه از افتتاح و راه‌اندازی یکی دیگر از بوستان‌های شهری یاسوج اشاره کرد و افزود: پروژه بزرگ بوستان غدیر تکمیل شده و در هفته جاری افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

وی، گفت: این پروژه روز سه‌شنبه، 17 مرداد ماه ساعت 18 عصر با حضور مسوولان استانی افتتاح و برای استفاده و خدمات‌دهی به مردم و مسافران به بهره‌برداری می‌رسد.

جاوید، تصریح کرد: مساحت پروژه بزرگ غدیر 14 هکتار بوده و اعتباری حدود 50 میلیارد ریال برای احداث و تکمیل آن هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار